شناسهٔ خبر: 59049764 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال؛

صعود هراز به فینال با پیروزی مقابل شاگردان اکبری

تهران- ایرنا- تیم هراز آمل با پیروزی مقابل پیکان به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دو تیم پیکان و هراز در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵ امروز به مصاف هم رفتند.

ست اول را پیکان بهتر آغاز کرد و ۲ امتیاز پیاپی کسب کرد و در ادامه ۶ بر ۳ از هراز پیش افتاد. همین اختلاف امتیاز باعث شد بهروز عطایی تقاضای وقت استراحت کند.

پس از این وقت استراحت هراز جبران ملاقات کرد و ۴ امتیاز پیاپی کسب کرد. در حالی که هراز یک امتیاز از پیکان پیش بود شاگردان پیمان اکبری در امتیاز ۱۳ با هزاری‌ها برابر شدند.

با ثبت امتیاز پانزدهم برای پیکان، عطایی که تیمش ۱۳ امتیازی بود درخواست وقت استراحت کرد. یکبار دیگر و این بار دو تیم در امتیاز ۱۸ برابر شدند. این برابری امتیاز تا امتیاز ۲۴ ادامه داشت تا اینکه با اشتباهات بازیکنان هراز نتیجه ست اول ۲۶ بر ۲۴ به سود پیکان شد.

ست دوم را هم هر دو تیم پایاپای آغاز کردند و تا امتیاز ۴ برابر پیش رفتند تا اینکه پوریا خانزاده ۲ امتیاز پیاپی کسب کرد تیمش را به امتیاز ۶ رساند.

با ثبت امتیاز دهم برای هراز و در حالی پیمان ۷ امتیازی بود پیمان اکبری اولین درخواست وقت استراحت خود را داد. هراز ۱۶ بر ۱۳ از پیکان پیش بود که با درخشش پوریا فیاضی پیکانی ها به یک امتیازی هراز رسیدند. هراز این بار دفاع روی تور علی رمضانی ۲۰ بر ۱۷ از پیکان پیش افتاد.

هراز برتری امتیازی خود را تا پایان ست دوم حفظ کرد و توانست این ست را ۲۵ بر ۲۳ پیروز شود.

ست سوم را هراز بهتر از پیکان آغاز کرد و ۳ امتیاز پیاپی کسب کرد. خانزاده بازیکن غیرقابل مهاری برای پیکان بود و با درخشش این بازیکن هراز با نتیجه ۱۲ بر ۷ از پیکان پیش افتاد.

هراز این بار اجازه نداد پیکان بتواند امتیازات عقب افتاده خود را جبران کند و ست سوم را نتیجه ۲۵ بر ۱۵ پیروز شد.

ست چهارم را پیکان بهتر آغاز کرد و ۳ بر یک از هراز پیش افتاد اما در امتیاز ۶، دو تیم برابر شدند. هراز ۱۱ بر ۸ از پیکان پیش افتاد اما شاگردان پیکان این فاصله امتیازی را جبران کردند و برابر شدند.

این برابری امتیازی تا امتیاز ۱۶ هم ادامه داشت. اما هراز یکبار دیگر از حریفش پیش افتاد و نتیجه بازی ۲۰ بر ۱۷ شد.

در نهایت ست چهارم را هم هراز با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا در ست شماری پیکان را ۳ بریک مغلوب کند و راهی فینال لیگ برتر والیبال شود.

نظر شما