شناسهٔ خبر: 59040029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح‌های تشویقی برای مشمولان غایب

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی ایلام از فراخوان مشمولان غایب خبر داد و گفت:مشوق‌هایی برای مشمولان غایب در نظر گرفته شده است. 

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ جعفر فیضی اظهار داشت: مشمولان خدمت وظیفه عمومی که برای رسیدگی و یا اعزام جهت طی دوره ضرورت احضار می‌شوند چناچه در مهلت و یا موعد مقرر خود را معرفی نکنند پس از معرفی و یا دستگیری در صورتیکه قادر به خدمت و بلامانع تشخیص داده شوند به خدمت اعزام می‌شوند.
 
وی بیان کرد: برابر بند ۲ ماده ۵۸ مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیش از یکسال و در زمان جنگ از دو ماه بیشتر شود علاوه بر اعمال اضافه خدمت ۶ ماه فراری محسوب و به محاکم قضائی معرفی می‌شوند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای ماده ۶۲ قانون استخدام مشمولان به طور کلی در وزارتخانه‌ها و موسسات وابسته به دولت و در کارخانه‌ها و گارگاه‌ها و موسسات خصوصی بدون داشتن معافیت دائم ممنوع است و همچنین کسانی به نحوی مشمولین غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی به کارگیری نمایند در صورت شناسائی به محاکم قضائی معرفی می‌شوند.
 
سرهنگ فیضی عنوان کرد: از مشمولان غایب می‌خواهیم با توجه به مشوق‌های ایجاد شده برای آنان توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح (افزایش حقوق، اعمال کسری خدمت متاهلی و فرزندی و بخشش اضافه خدمت و خدمت در محل سکونت) سریعا برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود به دفاتر پلیس+۱۰ محل سکونت مراجعه نمایند.
 
<div id="video-display-embed-code_9320211"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3774234/9320211?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما