شناسهٔ خبر: 59032616 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حزباوی: همه بازیکنان تیم ملی جوانان کاپیتان هستند

کاپیتان تیم ملی جوانان می‌گوید واقعا همه بازیکنان تیم جوانان بزرگ و لایق همه چیز هستند‌. به همه آن‌ها احترام می‌گذارم و همه بازیکنان، کاپیتان تیم ملی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد امین حزباوی درمورد به ثمر رساندن تک گل پیروزی‌بخش تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل قطر در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا، اظهار داشت: همانگونه که از قبل گفته بودم بازی خیلی سختی بود. هرچند قطر هم تیم خیلی خوبی بود اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم‌.

وی افزود: همه بچه‌ها و کادرفنی زحمت کشیدند تا توانستیم در این بازی سخت برنده شویم اما دیدار با قطر را فراموش می‌کنیم و به بازی با استرالیا می‌رویم‌.

کاپیتان تیم ملی جوانان درخصوص عملکرد خط دفاعی ایران مقابل قطر، گفت: عملکرد دفاعی فقط شامل مدافعان نمی‌شود و شامل همه بازیکنان از مهاجم بگیرید که در آن سمت زمین دفاع می‌کند تا دروازه‌بان می‌شود. دفاع تیمی خوبی داریم و گل نخوردن ما به خاطر همین موضوع است.

حزباوی درمورد بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان گفت: آرزوی هر بازیکنی است که بازوبند کاپیتانی را ببندد. خیلی خوشحالم که این بازوبند دست من است اما واقعا همه بازیکنان تیم جوانان بزرگ و لایق همه چیز هستند‌. به همه آن‌ها احترام می‌گذارم و همه بازیکنان، کاپیتان تیم ملی هستند.

وی درمورد اهداف تیم ملی جوانان گفت: هدف اول ما صعود به جام جهانی و در ادامه قهرمانی جام ملت‌ها است‌. برای رسیدن به این هدف‌ها تمام تلاش خود را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد.

 

حجم ویدئو: 41.16M | زمان ویدئو: 00:01:45
mp4

نظر شما