شناسهٔ خبر: 59025905 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تظاهرات مجدد صهیونیست‌ها در تل آویو+فیلم

تهران-ایرنا- صهیونیست‌ها شامگاه چهارشنبه مجددا به خیابان‌های تل‌آویو آمده و در اعتراض به تصمیم کابینه نتانیاهو درباره تغییرات نظام قضایی، دست به تظاهرات زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تل آویو شامگاه چهارشنبه نیز شاهد اعتراضات مخالفان دولت نتانیاهو به تصویب قانون اصلاحات قضایی بود.

تظاهرکنندگان این تظاهرات را با عنوان «روز اخلال» در تل آویو به راه انداخته‌اند.

اعتراضات صهیونیست‌ها به تصویب قانون اصلاحات قضایی همچنان ادامه دارد و معترضان خواستار لغو این قانون هستند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پلیس این رژیم ۳۹ نفر از شرکت کنندگان در تظاهرات ضددولتی در تل آویو را بازداشت و ۱۱ نفر را زخمی کردند.

کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز چهارشنبه قانون منع عزل نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به رغم تظاهرات‌های سراسری علیه وی را به تصویب رساند.

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

در هفته های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است.

به طور کلی، شرایط داخلی و خارجی این روزهای رژیم نامشروع صهیونیستی در ۷۴ سال گذشته سابقه نداشته و بسیار حاد شده و با تکیه نتانیاهو بر کرسی نخست وزیری این رژیم و تشکیل یک کابینه افراطی، امیدواری‌ها برای فروپاشی آن از درون افزایش پیدا کرده است.

نظر شما