شناسهٔ خبر: 59024716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید دادستان ری از انبار اموال تملیکی

دادستان ری از انبار اموال تملیکی استان تهران بازدید و دستور پیگیری و رسیدگی برای تسریع در تعیین تکلیف اموال را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محمدمهدی رحیمی ری دادستان شهرستان ری ظهر امروز در حاشیه بازدید از انبار سازمان جمع‌آوری و فروش تملیکی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دستور ریاست قوه قضاییه و براساس اجرای برنامه عملیاتی ابلاغی توسط رئیس‌کل دادگستری استان تهران، امروز بازدید از انبار اموال تملیکی در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگه‌داری اموال متعلق بر بیت‌المال و دولت انجام گرفت.

وی گفت: بازید از انبار اموال تملیکی با هدف تسهیل و تسریع فرآیندها و مساعدت‌های لازم به دستگاه‌های ذی‌ربط و دولت به منظور تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها و نیز پیشگیری از بروز احتمالی انحرافات و سوء جریمه‌ها و نظارت بر حسن انجام امور، اجرایی می‌شود.

 

دادستان شهرستان ری در رابطه با بازدید انبارها تصریح کرد: در این بازدیدها رکود کالاها بررسی و دستوراتی در راستای رفع رکود و انباشت‌ها به منظور تسریع در حفظ حقوق عامه صادر خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: در بازدیدی که داشتیم پیشنهاد شد که در انبارها کالاهای مربوط به حوزه رسوب و انباشت جدا شود و کالاهایی که حکم نهایی برای آن‌ها صادر شده در اولویت رسیدگی قرار گیرند.

 

وی ادامه داد: شهرستان ری ۶ پرونده در انبار تملیکی دارد که از این تعداد، یک پرونده در مرحله صدور حکم، 2 پرونده در تعزیرات، 3 پرونده مربوط به دادسرا و 2 پرونده دیگر نیز تازه توقیف شده که در حال بررسی است.

رحیمی با اشاره به حجم کم پرونده از شهرستان ری در انبار تملیکی گفت: با توجه به اینکه دادسرای ری شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر در این دادسرا تشکیل داده است، این شهرستان انباشت یا رسوب اموالی که تعیین نشده باشد را ندارد.

 

دادستان شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌های مربوط به شهرستان ری شامل لامپ، بادام زمینی، پارچه، موی مصنوعی، لوازم آرایشی، دارو و عطر بود که دستور پیگیری و رسیدگی برای تسریع در پیشرفت این امور صادر شد.

پایان پیام/۶۷۰۶۲

نظر شما