شناسهٔ خبر: 59018890 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

سلاجقه: از همه امکانات کشور برای نجات «پیروز» استفاده شد + فیلم

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست درباره مرگ پیروز گفت: با توجه به شرایط نامطلوب یوز، از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای نجات پیروز استفاده کردیم.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اقدامات سازمان محیط زیست درباره توله یوز ایرانی گفت: پدر و مادر پیروز از همان ابتدا در وضعیتی بودند که از قاچاقچیان گرفته شدند و در وضعیت جسمی مناسبی نبودند. از سوی دیگر زادو ولد یوز‌ها به صورت طبیعی هم سختی‌های زیادی دارد، اما اتفاق با استفاده از طرفیت‌های داخلی و از کارشناسان و ظرفیت‌های داخلی اتفاق افتاد و از همین پدر و مادر کم بنیه سه توله یوز به دنیا آمد.

وی افزود: به دلیل انجام فرآیند سزارین و دخالت انسان و عدم حمایت مادر از توله یوز‌ها سبب شد که آن‌ها در این شرایط مصنوعی زندگی کنند، اما از تمام شرایط از تمام ظرفیت‌های سازمان استفاده شد. سلاجقه تصریح کرد: با توجه به رویه امید که در مردم ایجاد شد ما از تمام ظرفیت‌های داخلی استفاده کردیم تا به نحو مطلوب رشد کند.

<div id="video-display-embed-code_1914729" ><script type="text/JavaScript" src="snn.ir/fa/news/play/embed/1063868/1914729?width=400&height=300"></script></div>

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرد: این برای ما یک فرآیند آزمایشگاهی بود که در کشور اتفاق افتاد، اما پیروز با مسائل متعددی از یبوست مسائل گوارشی درگیر بود، اما مرتب هم تحت نظر بهترین پزشکان و کارشناسان بود.

نظر شما