شناسهٔ خبر: 59005371 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقاومت مسلحانه علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری گسترش یافته است

جمعه التایه، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: مقاومت مسلحانه علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری گسترش یافته است .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  جمعه التایه، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: آنچه امروز در کرانه باختری در جریان است جنایت‌های شهرک نشین‌ها در آتش زدن ساختمان‌ها ‏ منازل و خودرو‌های فلسطینی‌ها و جنایت‌های تقریبا یک هفته اخیر اشغالگران در جنین و نابلس در چارچوب وحشی گری شهرک نشین‌ها ‏ موسسات امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی علیه مقاومت در کرانه باختری انجام می‌شود مقاومتی که پایداری می‌کند خلاق است و شهدای زیادی تقدیم کرده است.

<div id="video-display-embed-code_9309854"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3771597/9309854?width=600&height=350"></script></div>


وی افزود: الان در کرانه باختری وضع انتقاضه ‏، جهاد و مبارزه حاکم است که نشان می‌دهد ملت فلسطین از همه گزینه‌ها و روش‌های سیاسی و مذاکرات سازش ناامید شده است. برای همن تلاش می‌کند برای مقابله با شهرک نشین ها، ارتش رژیم صهیونیستی و به طور کلی اشغالگران و جنایت‌های آن‌ها بر عملیات شهادت طلبانه و عملیات مسلحانه تمرکز کند.
کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: هدف از اقدامات اشغالگران در کرانه باختری نابودی مقاومت مسلحانه است که از زمان عملیات سیف القدس به شکل گسترده‌ای در این منطقه منتشر شده و ملت فلسطین نیز به طور گسترده از آن استقبال کرده است.
جمعه التایه افزود: این نوع عملیات با وجود همه روش‌های وحشیانه و سرکوب گرایانه ارتش رژیم صهیونیستی و سازمان امنیتی ان ضد ملت فلسطین در همه جا گسترش یافته و از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شود.

نظر شما