شناسهٔ خبر: 58993503 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

خط و نشان دادستان کل برای اخلال گران ارز و احتمال سوال مجلس از رئیسی!

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس و دادستان کل برای اخلال گران ارز خط و نشان کشید و نماینده مجلس هم از احتمال طرح از سئوال رئیس جمهور در صورت ادامه گرانی دلار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدجعفر منتظری دادستان کل برای متخلفان بازار ارز، خط و نشان کشید و گفت: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان و مجرمان کوچک‌ترین اغماضی نخواهد داشت و اختلال گران، تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

وی افزود: بانک مرکزی با اختیارات جدیدی که گرفته باید با شدت بیشتری اختلال بازار ارز را مدیریت کرده و هرگونه تخلف از مقررات بانک مرکزی، تعقیب در پی دارد.

کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس نیز با اشاره به غیرقابل تحمل بودن اوضاع، گفت: حاکمیت، دولت و مجلس خط مشی ارز را تعیین می‌کنند و در صورت دست به کار نشدن آقایان، باید استیضاح شوند. زیرا اگر رییس‌جمهور نتواند مشکلات اقتصادی را جمع کند، مجلس باید انجام دهد.

وی افزود: حاکمیت باید این موضوع را امنیتی ببیند. چون ارزاق و زندگی مردم به دلار و سکه وابسته است. اگر دولت و حاکمیت مماشات کنند به مردم ظلم کردند. سوال از رئیس جمهور مطرح شده و در چند روز آینده اگر سران قوا که بخشی از وظایف مجلس را در اختیار گرفته اند نتوانند کاری کنند، مجلس باید قاطعیت را نشان دهد.
 
دلخوش ادامه داد: باید چند مفسد دولتی و غیردولتی بازار ارز و سکه ، اعدام شوند. زیرا  این گروه آب و نان را به روی مردم بستند و وقتی در یک خانواده نان سر سفره نباشد چطور می‌خواهند زندگی کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما