شناسهٔ خبر: 58970356 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفر رئیس قوه قضاییه به استان مرکزی

رئیس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی در صدر یک هیئت عالی قضایی وارد استان مرکزی شد.

صاحب‌خبر -

سفر رئیس قوه قضائیه به استان مرکزیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان هفدهمین سفر استانی خود وارد استان مرکزی شد و در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شهدای اراک ضمن ابراز خرسندی از سفر به استان مرکزی اظهار کرد: تجربه نشان داده که حضور در میان مردم و ملاقات بدون واسطه با آن‌ها و شنیدن مسائل و مشکلاتشان از نزدیک، با نشستن در اتاق و دریافت گزارش ها متفاوت است.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: همچنین در جریان این سفر با اقشار مختلف مردم متدین و شهیدپرور استان مرکزی و نمایندگان آن‌ها دیدار‌هایی را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: مسئولان مختلف قضایی نیز با حضور در مناطق و بخش‌های مختلف استان مرکزی، نسبت به بررسی و رفع مشکلات مرتبط با حوزه‌های حقوقی و قضایی اهتمام خواهند داشت.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: همچنین مسئولان عالی قضایی، ملاقات‌هایی چهره به چهره و بدون واسطه با مردم و مراجعان به دستگاه قضایی خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در جریان این سفر بتوانیم در حد توان و مقدور، در راستای رفع مسائل و مشکلات استان مرکزی گام برداریم.

ریحانه ظهره‌وند فرزند شهید مدافع حرم محمد ظهره‌وند در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان مرکزی، به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم این استان، مقدم رئیس قوه قضاییه به شهر آفتاب را گرامی داشت.

دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان مرکزی، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان مرکزی است. 

نظر شما