شناسهٔ خبر: 58960925 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش دختران سلیمانی در دلیجان

اولین همایش دختران سلیمانی با حضور دختران نوجوان دلیجانی و نراقی در سالن سوم خرداد شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب گفت: وظیفه امروز زنان ایران، تربیت فرزندانی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی است تا مدافع حریم ولایت و جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام فخریان در سخنانی با بیان اینکه زنان این مرز و بوم انسان‌ها و نسلی را تربیت کرده‌اند که ثمره آن شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم می‌شوند، گفت: شما دختران در عصر حاضر در دهان آمریکا زدید، تحقیر کردید سیلی که آمریکا از شما زنان خورد محکمتر از پیروزی انقلاب است شما نشان دادید که یک زن می‌تواند عفیف، فرهیخته، انقلابی، با تقوا و فعال در جامعه باشد.

او ادامه داد: ایران حرم است و امروز نوبت نقش آفرینی شما بانوان برای حفظ این حرم است، حرمی که همه جهان بسیج شده تا آن را بکوبند، امروز دفاع از حرم واجب و راه و ابزار آن جهاد تبیین به شمار می‌آید.

مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: امروز افتتاحیه هیئت دختران سلیمانی در دلیجان است و از ماه‌های آینده هر ماه یا هر ۴۵ روز یکبار هیئتی تشکیل می‌شود تا دختران را برای نقش آفرینی در نظم نوین جهانی آماده کند که وظیفه اش تربیت نسلی از زنان و دختران جوان برای نقش آفرینی در جامعه آینده جهان است.

نظر شما