شناسهٔ خبر: 58950645 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دستگیری عامل قتل جوان ۲۳ساله کمتر از ۱ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر کرمان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۹ قاتل کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرهنگ "مهدی پورامینایی" در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یک از شهرک های حاشیه شهر، سریعا عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم و در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ جوان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از طرفین دعوا مورد اصابت ضربات چاقوی طرف دیگر قرار گرفته و به شدت مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی، از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: با حضور به موقع ماموران کلانتری۱۹و پیگیری های صورت گرفته عامل این قتل کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ"پورامینایی"در پایان با اشاره به وقوع چند مورد قتل دیگر در ماه های اخیر در نقاط مختلف شهر کرمان تصریح کرد: همانطور که بارها بر کنترل خشم و عدم حمل سلاح سرد تاکید کرده‌ایم علت تامه وقوع اکثر قتل‌های اخیر همین دو مورد بوده است که جا دارد ضمن دوری از موقعیت های بروز تنش و نزاع، همواره از روی منطق و با دوراندیشی با مسائل روبرو شویم.

منبع:برنا

نظر شما