شناسهٔ خبر: 58941492 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عمویی:

برخی سرویس‌های اطلاعاتی در طراحی فریب جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات گزارش داده که برخی سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از نشست این کمیسیون با معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات خبر داد و گفت که این معاونت‏، گزارشی از اقدامات و اشراف خود در مقابله با برنامه‌های سرویس‌های اطلاعاتی حریف، از جمله صهیونیست‌ها ارائه کرد. 

ابوالفضل عمویی افزود:‌ بر اساس گزارش ارائه شده، سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، تلاش‌های متعددی برای کسب اطلاع، نفوذ و خرابکاری در مراکز حساس و مهم کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهاد‌های امنیتی، بی‌اثر شده است و در موارد خاصی در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به گفته مقامات معاونت ضدجاسوسی، ضربه به صنایع نظامی، نفوذ در مراودات اقتصادی برای ایجاد بحران و سازماندهی آشوبگران از جمله برنامه‌های سرویس‌های متخاصم بوده که وزارت اطلاعات در حال مقابله با آنهاست.
 
آقای عمویی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان بر هوشیاری کامل نیرو‌های امنیتی در جنگ اطلاعاتی و بر تقویت رویکرد «امنیت مردم پایه» تأکید کردند. همچنین اعضای کمیسیون خواستار تبیین برنامه‌های دشمن و اقدامات وزارت اطلاعات برای افکار عمومی شدند.

نظر شما