شناسهٔ خبر: 58924440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ايثارگران اصفهان به‌مناسبت روز پاسدار؛

سپاه پاسداران درخت تنومند استقامت و پایداری است

«احمدی‌‌نيا» به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «مسعود احمدی‌‌نيا» مدیرکل بنیاد شهید و امور ايثارگران اصفهان به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار پیامی صادر کرد.

در اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پاسداری، يک فرهنگ است؛ يک فرهنگ عزّت و افتخار است. پاسداری از دين و انقلاب كه امروز اين معنا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجسّم است صرفاً يک حركت نظامی نيست؛ پاسداری، يك فرهنگ است؛ جنبه عقيدتی و سياسی و فداكاری و مجاهدت دارد.» رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)

فرا رسیدن سوم شعبان المعظم سالروز خجسته میلاد سید شباب اهل جنت، سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که با ابتکار الهی و دوراندیشانه معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، «روز پاسدار» نامیده شد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان مجاهد، انقلابی، ولایی، خدوم و با بصیرت «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنيم.

سپاه پاسداران درخت تنومند استقامت، پایداری و جاودانگی و نیز منزل امید مسلمانان است. سپاه قدرت و شکست ناپذیری خود را در میادین و عرصه‌های مختلف به ثبت رسانیده است.

سپاهیان به صورت خستگی‌ناپذیر، در میادین سخت نبرد دفاع مقدس، دفاع حرم و بحران‌های گوناگون، همه نقشه‌‌های شوم استکبار جهانی و دژخیمان کشورمان را برملا ساخته و پوزه آنان را به خاک مالیده‌اند. روز پاسدار، روز تجلیل از سربازان حریم ولایت، حافظان کیان کشور و حامیان مستضعفان است.

پاسداران یادگاران سال‌های آتش، عشق و ایمان هستند، آنان با پروانه حضورشان به دور شمع وطن، غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه‌های سر به فلک کشیده ایران اسلامی به دوش می‌کشند. سپاه، تجلیگاه و قرارگاه مردانی است که روح برادری و اخوت را خمیرمایه اصلی شاکله معنوی این نهاد آسمانی قرار داده‌اند و جز خدا، هرگز از هیچ کسی نهراسیده اند و تنها شهید حاج «قاسم سلیمانی»  آن مرد میدان‌های پرغوغا کافی است تا به مردمان سرزمین خود اطمینان دهد، بدون نگرانی و اضطراب، با امید و انگیزه متراکم، مسیر آینده روشن و قله‌های رفیع عزت، عظمت و اقتدار ممتاز این کشور را می‌توان پیمود.

به نمایندگی از خانواده معظم شهدا و جانبازان اعیاد فرخنده ماه شعبان و روز پر افتخار پاسدار را تبریک عرض کرده و توفیقات هرچه بیشترتان در راه دفاع از اسلام، ایران و نظام اسلامی به فرماندهی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را خواهانیم.

انتهای پيام/                                                                                                          

نظر شما