شناسهٔ خبر: 58917815 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی : به کشتار فلسطینی ها ادامه می دهیم

تهران- ایرنا-"یوآف گالانت" وزیر جنگ کابینه افراطی رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب ملت فلسطین را تهدید کرد که به کشتن فلسطینی های مسلح ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، گالانت که در خصوص سیاست برخورد ارتش اشغالگر با آنچه وی "فلسطینی ها مسلح" می خواند، سخن می گفت، افزود: ارتش اسرائیل و نیروهای امنیتی با خشن ترین اقدامات با این افراد مسلح و اعزام کنندگان آنها برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: شرایط چند هفته پیش در جنین و اریحا و در نابلس نیز این گونه بوده است.

گالانت افزود: به از میان بردن فلسطینیان مسلح ادامه خواهیم داد و ما در هر منطقه در صورتی که نیاز به این کار باشد [برخورد شدید] عمل خواهیم کرد.

تهدید وزیر جنگ صهیونیست ساعاتی پس از آن رخ می دهد که عرین الاسود (کنام شیران) در پیامی به مردم فلسطین و با هشدار به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از همه می خواهیم که آخر شب در تمام شهرهای فلسطین به خیابان بیایند تا همه جهانیان بشنوند که فرزندان شیران و مقاومت برای هرگونه جنگ و پاسخی سریع آمادگی کامل دارند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

به دنبال شهادت ۱۰ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

نظر شما