شناسهٔ خبر: 58907971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سهرابیان بدون رقیب رییس فدراسیون قایقرانی ماند

تهران_ ایرنا_ مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی با ۶۵ رای علیرضا سهرابیان را به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کرد تا وی چهار سال دیگر رییس این فدراسیون المپیکی بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی به ریاست سید محمدپولادگر معاون وزیر ورزش برگزار و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک و کاندیداهای انتخاباتی حضور داشتند.

علیرضا سهرابیان و علی اصغر محمودی کاندیدای این انتخابات بودند که محمودی در مجمع حضور نیافت تا انتخابات با تک کاندید برگزار شود.

سهرابیان در ابتدای این مجمع به ارائه برنامه های خود پرداخت و گزارشی از عملکرد چهار ساله خود به مجمع ارائه کرد.

این مجمع با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. بعد از ارایه برنامه توسط سهرابیان، توزیع برگ‌های رای‌گیری آغاز شد و در نهایت مجمع با ۶۵ رای، علیرضا سهرابیان را برای چهار سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب کرد.

یک رای اعضای مجمع نیز مخدوش بود.

۶۶ نفر در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی حضور داشتند که ۳۴ رای به عنوان حد نصاب برای رسیدن به کرسی ریاست اعلام شد.

پیش از آغاز رای‌گیری اعلام شد که محمودی عملا انصراف خود را از حضور در رقابت اعلام کرده است، انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی از معدود انتخاباتی بود که در زمان مقرر و بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد.

سهرابیان بعد از پایان رای‌گیری با تشکر از اعضای مجمع گفت: تمام تلاشم سربلندی ایران است و رای کامل مجمع وظیفه من را سنگین خواهد کرد. ما باید کاستی‌ها را برطرف کنیم تا در ۲ بخش المپیک و پارالمپیک نتایج درخشانی کسب کنیم.

پس از انتخابات علیرضا سهرابیان به عنوان رییس فدراسیون فدراسیون قایقرانی، کتایون اشرف با ۶۲ رأی برای پست نایب رئیسی بانوان، محسن خیرالهی، فاطمه مجللی با ۵۸ و ۵۶ رأی برای پست کارشناس خبره و آرزو پاسلار با ۵۷ رأی در پست نماینده هیئت‌های استانی و راضیه صادقی با ۵۴ رأی برای پست‌ نماینده باشگاه های ورزشی انتخاب شدند.

با توجه به فرآیند احراز صلاحیت‌ها، در پست نایب رئیسی و خزانه‌داری، کاندیدایی به مجمع معرفی نشد و رئیس فدراسیون برای این دو پست سرپرست معرفی خواهد کرد.

نظر شما