شناسهٔ خبر: 58898759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در جام حذفی فوتبال ایران

سپاهان حریف پرسپولیس نشد + فیلم

سپاهان در وقت‌های اضافه حرفی برای گفتن مقابل سرخ پوشان پایتخت نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان، امروز در ورزشگاه نقش جهان یکی از مهیج‌ترین دیدار‌های مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال ایران با پیروز ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل سپاهان رقم خورد.
در نیمه اول این بازی حساس و نفس‌گیر، در نیمه اول محمدرضا منصوری، کمک اول بازی در دقیقه ۱۰ برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری را پنالتی تشخیص داد و گولسیانی آن را گل کرد، بعد از این گل فشار طلایی پوشان به خصوص از سمت چپ در دقیقه ۴۰ جواب داد و وحید امیری با خطا کردن در پشت محوطه زمینه‌ساز گل اول سپاهان شد.
در نیمه دوم نیز این بار این پرسپولیسی‌ها بودند که از روی ضربات ایستگاهی با پاس گل پورعلی‌گنجی و ضربه سر عیسی آل‌کثیر برای بار دوم از طلایی پوشان پیش افتادند.
سپاهانی‌ها پس از این گل با سانتر از سمت چپ، تاثیر مغانلو و ضربه تمام کننده فرشاد احمدزاده به سمت دروازه خالی، کار را برای دومین بار به تساوی و وقت‌های اضافه کشاندند.
در نیمه اول وقت‌های اضافه باز هم پرسپولیس بود که برای گلزنی وارد زمین شد و سرخ‌ها روی تکنیک و دریبل‌های وحید امیری و شوت عالی سیامک نعمتی برای سومین بار پیش افتادند، اما درحالی‌که میزبان هنوز با گل نعمتی کنار نیامده بود، فرار لئاندرو پریرا به سمت دروازه سپاهان در موقعیت تک به تک سبب شد سیاوش یزدانی با تکل از پشت مهاجم برزیلی پرسپولیس را متوقف کند و داور برای دومین بار در طول بازی نقطه پنالتی را به سود قرمز‌ها به خاطر خطای سیاوش یزدانی نشان داد.
گئورگی گولسیانی بار دیگر پشت ضربه پنالتی ایستاد و برای دومین بار پیام نیازمند را مغلوب کرد، تا نتیجه‌ی دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال ایران با پیروزی ۴ بر ۲ سرخ نشینان پایتخت مقابل سپاهان رقم بخورد.

<div id="video-display-embed-code_9281322"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3764063/9281322?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما