شناسهٔ خبر: 58896856 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

جام حذفی فوتبال

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نخست

خبرگزاری ایرنا

تقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در نیمه نخست با تساوی همراه شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در مهم‌ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه با قضاوت بیژن حیدری به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با تساوی یک بر یک همراه بود.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که هواداران پس از مدت‌ها توانستند ال‌کلاسیکو فوتبال ایران را از نزدیک تماشا کنند.

آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی در شرایطی برگزار شد که سرخپوشان توانسته بودند در همین ورزشگاه، سپاهان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

تقابل صدرنشینان لیگ برتر هم در نوع خود جالب است. البته پرسپولیس که در هفته‌های اخیر نتایج پر فراز و نشیبی در لیگ کسب کرده و صدر را به سپاهان واگذار کرد، دنبال این است تا با برد در این مسابقه کمی ناکامی‌های اخیر را جبران کند.

با این حال این مسابقه در شرایطی آغاز شد که نخستین موقعیت بازی سهم سپاهان بود. جایی که ضربه راه دور فرشاد احمدزاده به شکلی نفسگیر از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دهمین دقیقه بازی محمد عمری روی کورس با یزدانی سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند.

در ادامه هم گئورگی گولسیانی با ضربه‌ای دقیق به گوشه سمت راست دروازه، گل نخست این بازی را وارد دروازه تیم میزبان کرد تا شاگردان گل‌محمدی از حریف پیش باشند.

در بیستمین دقیقه بازی هم محمد دانشگر تکلی را به روی پای عمری زد تا او هم از داور اخطار بگیرد.

در بیست و پنجمین دقیقه بازی هم درگیری کاتاتو و ریگی با هنانوف و پورعلی‌گنجی موجب شد تا مسابقه برای دقایقی به جنجال کشیده شود.

یک دقیقه بعد عمری با نیازمند تک به تک شد، اما داور قبل از آن آفساید اعلام کرده بود.

در دقیقه ۳۰ ضربه راه دور کاتاتو راهی به دروازه بیرانوند نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی از سمت راست نزدیک نقطه کرنر شد که ارسال زیبای نورافکن به تیر دوم موجب شد تا دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه دروازه تیمش را باز کند تا بازی بدین ترتیب به تساوی کشیده شود.

در وقت‌های تلف شده، مهدی ترابی با حرکتی عالی توپ را به اسماعیلی‌فر رساند و این بازیکن نتوانست از چند قدمی، دروازه سپاهان را باز کند.

این مسابقه در نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، کاتاتو، قربانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، شهریار مغانلو.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیل‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، وحید امیری، محمد عمری، عیسی آل‌کثیر

نظر شما