شناسهٔ خبر: 58894061 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

داداش‌زاده در گفت‌وگو با ایسکانیوز:

سپاهان شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد / نبود تمرکز، نقطه ضعف قرمزها

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی حذفی چهارشنبه پرسپولیس-سپاهان، گفت: سپاهان بدلیل داشتن روحیه بالا و دور بودن از حاشیه؛ بر روی کاغذ اوضاع بهتری نسبت به پرسپولیس دارد.

صاحب‌خبر -

بهزاد داداش‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس، درباره دیدار امروز(چهارشنبه) پرسپولیس تهران و سپاهان اضفهان در رقابت‌های جام حذفی، به خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، گفت: این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است اما نمی‌توان گفت یک فینال است، در جام حذفی هیچ چیز قابل حدس نیست.

وی با اشاره به برتری سپاهان نسبت به سرخ‌پوشان اظهار کرد: سپاهان بدلیل داشتن روحیه بالا ، اوضاع مالی خوب و دور بودن از حاشیه؛ بر روی کاغذ اوضاع بهتری نسبت به پرسپولیسی دارد که هم حاشیه دارد و هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

داداش‌زاده افزود: زردپوشان از یک برتری دیگر برخوردارند و آن هم امتیاز میزبانی است.

شباهت بازی پرسپولیس با رئال مادرید/ چاقوی قرمزها باید تیز تر شود

بازیکن سابق پرسپولیس با بررسی وضعیت کیفی سپاهان، گفت: سپاهان خط حمله خوبی دارد اما دفاعش شکننده است، آنها تیمی هستند که واقعا فوتبال بازی می‌کنند و بازیکنان تیم در شرایط روحی خوبی قرار دارند ؛ قرمزها باید در مقابل این تیم تمرکزشان را حفظ کنند تا به پیروزی برسند.

داداش زاده در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای صعود بیشتر است، عنوان کرد: پیشی بینی این بازی بسیار کار سختی است اما معتقدم هر تیمی که گل اول را به ثمر برساند، پیروز میدان خواهد بود.

وی در پایان اضافه کرد: هر تیمی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرد متوجه می‌شود که با بهم زدن تمرکز این دو تیم، می‌تواند راحت‌تر به اهدافش در بازی برسد و در نهایت با این کار به نتیجه مطلوبی می‌رسد؛ پرسپولیس باید مراقب این موضوع باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما