شناسهٔ خبر: 58869189 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

سازمان هواشناسی :

امروز هوای ۱۱ استان ایران طوفانی است / پیش بینی چند روزه

سازمان هواشناسی با اعلام وقع طوفان در ۱۱ استان ایران ، وضعیت جوی چند روز آینده را پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شرق خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی و یزد وزش باد شدید رو می دهد.

براساس این گزارش، امروز و فردا در اکثر مناطق جو پایداری حاکم است. پنجشنبه در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌ها در زاگرس مرکزی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پیش‌بینی شده است.

جمعه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق نیز بارش رخ می‌دهد. شنبه هفته آینده در بخش‌هایی از سواحل غربی دریای خزر، شمال شرق و جنوب غرب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

سه‌شنبه در مناطق شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، مرکز، شرق و جنوب شرق و چهارشنبه در مناطقی از شمال شرق، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد، گاهی شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین امروز و فردا با افزایش نسبی دما و افزایش سرعت وزش باد در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی بهمن دور از انتظار نیست.

طی 2 روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل روند افزایش نسبی دما ادامه دارد اما پنجشنبه و جمعه در نوار شمالی کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دما روی می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما