شناسهٔ خبر: 5886644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

نشست معاونان وزیر خارجه ایران با معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعت 11:30 به وقت تهران

صاحب‌خبر - نشست معاونان وزیر خارجه ایران با معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از ساعت 11:30 امروز یک شنبه به وقت تهران در وین از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایسکانیوز، رایزنی  سیدعباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه ایران با هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعت 11 و 30 به وقت تهران برگزار می‌شود.

سیدعباس عراقچی و مجید تخت‌روانچیمعاونین وزیرامورخارجه کشورمان با هلگا اشمید و وندی شرمن به ترتیب معاونان مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا و وزیر امورخارجه آمریکا در نشستی سه جانبه دیدار کردند.

قرار است وزیر امور خارجه کشورمان با همتایان سه کشور اروپایی دوشنبه در لوگزامبورگ دیدار کند.

گفته می شود تاکنون هماهنگی های لازم برای دیدار وزرای خارجه ایران و فرانسه صورت گرفته است. همچنین سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان روز دوشنبه به محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در لوگزامبورگ می پیوندند.

هشتمین دور مذاکرات هسته ای به منظور ادامه نگارش پیش نویس متن برنامه جامع اقدام مشترک از روز چهارشنبه با نشست سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به نمایندگی از کشورهای 1+5 در این مذاکرات حضور دارد، آغاز شد.

نظر شما