شناسهٔ خبر: 58855655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آشنایی با آخرین بمب نقل‌وانتقالاتی ایران؛مارکوپولوی لالیگا اسلحه پنهان جواد+فیلم

تهران- ایرنا- الکس آلگریا اسپانیایی آخرین انتقال زمستانی فوتبال ایران خواهد بود که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به فولاد خوزستان پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آخرین انتقال زمستانی فوتبال ایران را با یک بمب انجام داد. الکس آلگریا مهاجم ۳۰ ساله اسپانیایی سابق تیم‌های مایورکا، رئال بتیس، نومانسیا، لوانته، وایکانو، اسپورتینگ خیخون را دارد و از این رو می‌توان لقب مارکوپولو لالیگا را به این بازیکن داد. نکته عجیب در سوابق آلگریا، مدت کوتاهی است که در هر تیم مانده و در برخی فصل‌ها حتی پیراهن ۳ تیم را به تن کرده که در نوع خود قابل توجه است.

او پس از چند روز تمرین با فولادی‌ها درنهایت با رفع مشکلات مربوط به ITC مجوز خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده است.

این مهاجم بلند قامت در سایت ترانسفورمارکت ۲۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده است. او که به صورت قرضی از مایورکا در تیم فوئنلابرادا در لالیگا ۲ حضور داشت و تنها در شانزده بازی فقط یک گل برای این تیم به ثمر رساند، باشگاه مایورکا تصمیم گرفت قرارداد این بازیکن که تا سال ۲۰۲۴ ارزش داشت را فسخ کند و این بازیکن به صورت آزاد به جمع فولادی‌ها برای تقویت خط حمله در لیگ قهرمانان آسیا پیوست.

آشنایی با آخرین بمب نقل‌وانتقالاتی فولاد؛مارکوپولوی لالیگا اسلحه پنهان جواد+فیلم

این بازیکن با توجه به اینکه ۱.۹۱ سانتی متر بلندی قد دارد، کاملا در نبردهای هوایی می‌تواند به فولاد کمک کند و این تیم در لیگ قهرمانان کمک کند. آلگریا بهترین دوره فوتبالی خود را در تیم دوم رئال بتیس گذراند و توانست در ۹۳ بازی برای این تیم ۲۶ گل به ثمر برساند. آلگریا در دوران حرفه‌ای خود در ۳۳۱ بازی موفق به زدن ۵۶ گل و ۸ پاس گل شده است.

آشنایی با آخرین بمب نقل‌وانتقالاتی فولاد؛مارکوپولوی لالیگا اسلحه پنهان جواد+فیلم

فولاد خوزستان امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الثمامه به مصاف الفیصلی عربستان خواهد رفت و باید دید آیا جواد نکونام از مهاجم جدید خود استفاده خواهد کرد یا خیر. این تیم در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد اما قطعا شرایط لیگ قهرمانان فرق خواهد داشت و انگیزه بالای فولادی‌ها برای موفقیت در این رقابت‌ها به آنها کمک خواهد کرد.

کریستوفر کنت، روبرتو تورس و سوگیتا سه سهمیه خارجی فولادی‌ها در آسیا به شمار می‌روند که حالا الکس الگریا هم با صدور به موقع آی‌تی‌سی به این جمع اضافه شده و البته گفته می شود سوگیتا با مصدومیت مواجه شده است. نکونام قبلا ایبای گومز را برای لیگ قهرمانان آسیا در دور قبلی جذب کرده بود و روبرتو تورس نیز دیگر بازیکنی بود که از اوساسونا به فولاد آمده تا در تورنمنت پیش رو یکی از بازیکنان ثابت این تیم باشد.

نظر شما