شناسهٔ خبر: 58848518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 2492 عدد سرم پزشکی قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 2 هزار و 492 عدد انواع سرم پزشکی به ارزش تقریبی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان زنجان، حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در اجرای طرح استانی مقابله با قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات جداگانه موفق به کشف انواع ملزومات پزشکی قاچاق شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از این خودرو تعداد 2 هزار و 492 عدد انواع سرم پزشکی فاقد مجوز کشف شد.
وی همچنین از شناسایی محل انبار تجهیزات پزشکی غیرقانونی نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبار تعداد 237 عدد انواع تجهیزات دندان پزشکی قاچاق کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اعلام این که ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 3 میلیارد و 500 میلیون ریال  برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی است.
بدری با هشدار به عناصر سودجو و فرصت طلب که با اهدافی از قبیل کسب سود، ایجاد نارضایتی عمومی و اخلال در مدیریت تولید و توزیع کشور، بازار اقلام بهداشتی، دارویی و پزشکی را مورد هدف قرار داده اند، گفت: پلیس با اخلالگران حوزه دارو و درمان به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

پایان پیام/2308

 

نظر شما