شناسهٔ خبر: 58847989 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سردار رادان: باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد

فرمانده کل انتظامی گفت: از چند روز آینده و از اوایل سال آتی مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر دیدند از آن‌ها می‌خواهیم که به ما اطلاع دهند و انتقاد آن‌ها را خواهیم پذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید فراجا در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد و بر همین اساس امروز از همکاران خواستیم تا علاوه بر عملیات علیه عمده‌فروشان و تولیدکنندگان، حتما نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر اهتمام لازم را داشته باشند.

سردار رادان:پلیس با حفظ اقتدار با قانون شکنان برخورد خواهد داشت

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اگر از چند روز آینده و از اوایل سال آتی مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر ندیدند، از این جهت که آن‌ها را خوشحال کردیم از آن‌ها تشکر می‌کنیم و اگر در خیابان‌ها معتاد متجاهر دیدند، از آن‌ها می‌خواهیم که به ما اطلاع دهند و انتقاد آن‌ها را خواهیم پذیرفت.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: امروز اعتقاد ما این است که حضور دکتر مومنی در ستاد مبارزه با مواد مخدر فرصتی برای کشور است و بهانه‌ای را نمی‌توانیم برای کار نکردن داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها:

نظر شما