شناسهٔ خبر: 58807386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

غربی‌های شکست خورده ،سرافکنده مقابل ایران کارآمد

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران: غربی‌ها در تلاش برای نمایش ناکارآمدی نظام ،تئوری ولایت فقیه و ضعف ایران، شکست خوردۀ سرافکنده لقب گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،سخنگو و مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران دیشب در ششمین سالگرد شهادت شهیدمدافع حرم " مصطفی زال نژاد" در حسینیه آل طا‌ها آمل  گفت: با وجود همه تلاش‌های گسترده ،تحریم‌های ظالمانه، هجمه بالا و جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی، در کشورمان همچنان کارآمدی موج میزند و مردم گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.
سردار"رمضان شریف " با بیان اینکه اگر تحریم‌های سخت و بسیار شکننده‌ای که استکبار در سال‌های اخیر علیه ایران اعمال کرده علیه کشور دیگری اعمال می‌کرد، قطعا از هم پاشیده بود، تصریح کرد: تنها نقطه تضعیف و اوج کارشکنی‌های همیشگی دشمنان علیه کشورمان و تحریم‌های ظالمانه دشمن، کار و تلاش و رسیدن به فناوری‌های پیچیده و پیشرفت کشور، پشتیبان ولایت فقیه و ارزش‌های نظام وانقلاب است تا این کشور همیشه مقتدر عمل کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن لحظه‌ای ایران اسلامی را رها نکرده است و رها نمی‌کند، افزود: ما هم در جمهوری اسلامی ایران برای شکست دشمن و قدرتمندی ایران اسلامی لحظه‌ای از پای ننشسته ایم.
سردار شریف، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران درحال حاضر به یکی از برترین‌های قدرت‌های دفاعی و نظامی در منطقه و دنیا تبدیل شده است، گفت: فرزندان ملت در سپاه پاسداران با انگیزه و اعتقاد راسخ و با تجهیزات روز و اشراف اطلاعاتی دشمن، میراث دار خوبی برای شهدا و مردم این سرزمین هستند.
مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران افزود: دشمن با توجه به هیاهو‌های زیاد جرأت هیچ اقدامی علیه ایران ندارد، در حالی که دشمن برای ضربه زدن به ایران لحظه شماری می‌کند، می‌داند، اما به خوبی می‌دادند که اگر خطایی از آن‌ها انجام گیرد پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.
سردار شریف ،با اشاره به خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دربخش‌های مختلف درکشور اشاره کرد و گفت: ساخت صد‌ها پل، جاده، اتوبان سد، پتروشیمی به دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه در دوران دفاع مقدس برای رفاه مردم داشته این روند اکنون نیزهمچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه نباید از پای بنشینیم و مشکلات را دست کم نگیریم و در هر جایگاه و پست و مقام برای سرافرازی ملت و عمران و آبادانی و آرامش کشور در صحنه باشیم، گفت: نخستین شرط موفقیت یک کشور در تلاش‌های عمرانی و اقتصادی داشتن امنیت است و فرزندان ملت در سپاه و نیرو‌های مسلح به مسؤولان تأکید کردند که در آرامش کامل به مردم برسند و مشکلات را حل کنند.
سردار شریف افزود: مشکلات امروز ما در کشور، بزرگتر از مشکلات در دوران دفاع مقدس و اول انقلاب نیست و حتی قابل مقایسه با آن دوران نیست.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی، آموزشی، اقتدار، امنیت و ابهت کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: خداوند به ایران اسلامی موهیت بی نظیر اهدا کرده که همه این‌ها میدتواند به نعمت‌هایی تبدیل شود که موجب عمران، آبادانی، آسایش و اقتدار ملت را فراهم کند.
سردار شریف افزود: ملت ایران رنج و سختی فراوان تحمل کردند، ولی همواره پیروزی از آن کشورمان است، همان طوری که در میدان نبرد ایران و استکبار و صهیونیست، برنده نهایی جمهوری اسلامی ایران است.
نام سپاه حذف شدنی نیست
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در رکاب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی طومار داعش را در هم پیچیدند، گفت: آمریکا، صهیونیست و رژیم سعودی میدانند که داعش را برای چه به وجود آوردند و چه انتظاری از آن داشتند، ولی امروز تلاش می‌کنند نام سپاه را در ردیف گروهک‌های تروریستی بیاورند.
سردارشریف افزود: شهدای مدافع حرم لباس سبزپوش میدان نبرد بودند و آن‌ها به درستی و کامل نیرو‌های جان برکف ایرانی را درک کردند و خوب رصد می‌کنند.
وی ادامه داد: وقتی در میدان نبرد توان مبارزه را ندارند دست به هیاهوی رسانه‌ای می‌زنند و مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در کنار همه افتخارات بزرگ و درس‌های عبرت برای دشمنان یک نکته کلیدی را رقم زدند و خود جوش آرم مقدس سپاه را در دست گرفتند و به دشمن فهماندند که سپاه از متن و دل جامعه و ملت است و فرزند این سرزمین است.
سردار شریف یادآورشد: سپاه در میدان نبرد حق علیه باطل در میادین کمک رسانی به بلایای طبیعی، سیل، زلزله، مبارزه با کرونا ویروس و برای سلامت جامعه به میدان می‌آید و دست از تلاش و کار برنمی دارد، سپاه برای قدرتمند کردن ایران اسلامی و امنیت و رفاه این ملت خواب را بر خود حرام کرده و تلاش شبانه روزی دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند با برجسته سازی مباحث معیشتی، تحریم‌ها و فشار اقتصادی می‌تواند دل ملت را بلرزاند و ارده آن‌ها را سست کند، گفت: خوشبختانه مردم کشورمان همیشه مقاوم و مستحکم هستند، چرا که زیباترین مسئله ارزشمند برای ملت‌ها استقلال آن‌ها است و ایران مستقل‌ترین کشور رویکره زمین است و همه تصمیمات آن در داخل جغرافیای آن گرفته می‌شود.
سردار شریف یادآورشد: ملت ما ۴۴ سال است که از صفر شروع کرده و امروز در برخی حوزه‌ها با کسب رتبه‌های بالا چشم حیرت دشمنان را به خود مشغول کردیم.
وی اضافه کرد: گام اول انقلاب، گام تثبیت و مستحکم کردن پایه‌های نظام مبتنی بر وحی الهی بود و در گام دوم شاهد بالندگی پیشرفت و عقب رانندن بیشتر دشمنان خواهیم بود.
سردارشریف گفت: راه‌های صعب العبور و طاقت فرسا را طی کردیم استکبار تصور می‌کند ملت ما تاریخ مبارزات خود را فراموش کرده، اما مشکلات در کشور برطرف شدنی است و ما براساس منویات رهبر معظم انقلاب گام برمی داریم.

نظر شما