شناسهٔ خبر: 58794539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب

۱۳۴ طرح عمرانی، اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی در تکاب با اعتباری بالغ بر ۳۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی، جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در گفتگو با خبرنگار خبر عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره شهرستان تکابگزاری صداوسیما گفت: به برکت نظام و همدلی مسؤلان ۷۹۹ پروژه در استان به بهره برداری رسید.

کرمی افزود: ۱۳۴ طرح عمرانی، اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی در تکاب با اعتباری بالغ بر ۳۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

توسعه راه های مواصلاتی شهرستان بعنوان شریان حیاتی به منظور رونق و شکوفایی اقتصاد منطقه از مهمترین اولویت های دولتمردان در تکاب محسوب می شود که این روزها توجه زیادی را به خود معطوف داشته است.

نماینده مردم شهرستان های تکاب و شاهین دژ در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: بحث راه ها جزو اولویت های کاری ماست و مشکلات بسیار جدی برای مردم شهرستان تکاب و شهرهای اطراف بوجود آورده بود که در حال رفع مشکل هستیم که سال قبل مسیر تکاب به شاهیندژ روکش و آسفالت شد و در بعضی از روستاها هم روکش آسفالت انجام شد و بخشی از راه تکاب دندی به زنجان هم انجام شده و بخش دیگر هم پیمان سپاری شده تا بهسازی و آسفالت شود.

همتی گفت: گازرسانی به روستاهای شهر تخت سلیمان سرعت خوبی گرفته و ۳۴ روستا از نعمت گاز برخوردار شده و گاز کشی به شهر تخت سلیمان هم به اتمام رسیده است.

یاسر رهبر دین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: با دستورات و عنایاتی که استاندار به شهرستان تکاب داشتند الان ۳۴ روستای شهر تخت سلیمان گازرسانی شده و شاهد بهره برداری از آن هستیم و گازرسانی به شهر تخت سلیمان هم به اتمام رسیده است.

با بهره برداری از طرح های زیست محیطی و بهداشتی و فرهنگی خدمات نظام به این شهرستان سرعت خوبی به خود گرفت.
اسماعیل حیدری آزاد فرماندار تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: سد باطله بزرگترین واحد تولید طلای کشور با ۱۴۵ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ زنی درمانگاه طب کار با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ زنی کتابخانه عمومی احمد آباد سفلی با ۳ میلیارد تومان اعتبار و کلنگ زنی نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب با ۳ میلیارد تومان اعتبار و دیگر پروژه ها با وحدت و همدلی در حال بهره برداری و اجراست تا شهرستان را از محرومیت رها سازد.

 

عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب عزم جدی دولت برای محرومیت زدایی از چهره تکاب

نظر شما