شناسهٔ خبر: 58791757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آرسنال ۱ - ۳ منچستر سیتی / ارتش گواردیولا قلعه توپچی‌ها را فتح کرد

فصل ۲۳ - ۲۰۲۲ فوتبال لیگ برتر انگلیس بامداد پنجشنبه با یک بازی معوقه و حساس ادامه یافت و تیم منچسترسیتی پس از هفته‌ها تعقیب و گریز موفق شد به صدر جدول مسابقات صعود کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از گلز، در این بازی که از هفته دوازدهم برگزار شد، تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی (تیم‌های اول و دوم جدول) به مصاف هم رفتند که تیم من سیتی ۳ – ۱ در خانه حریف پیروز شد. برای شاگردان گواردیولا، کوین دبروینه هافبک بازیگردان بلژیکی در دقیقه ۲۴، جک گریلیش هافبک ملی پوش انگلیسی در دقیقه ۷۲ و ارلینگ هالند اعجوبه نروژی در دقیقه ۸۲ گلزنی کردند و گل تیم آرسنال را باکایو ساکو گلزن ملی پوش انگلیسی توپچی‌ها در دقیقه ۴۲ (پنالتی) وارد دروازه حریف کرد.
 
 در جدول مسابقات تیم منچسترسیتی (قهرمان دوره قبل) (تفاضل گل ۳۶+) با ۵۱ امتیاز و یک بازی بیشتر به صدر جدول صعود کرد و تبم آرسنال (تفاضل گل ۲۶+) با ۵۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. تیم‌های منچستریونایتد با ۴۶ و نیوکاسل یونایتد با ۴۱ امتیاز در رده‌های سوم تا چهارم جای گرفتند. تیم‌های تاتنهام با ۳۹ امتیاز پنجم، برنتفورد که سامان قدوس هافبک ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد با ۳۴ امتیاز هشتم، لیورپول با ۳۲ امتیاز نهم و چلسی با ۳۱ امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

نظر شما