شناسهٔ خبر: 58780979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری قاتل شکارچی نکایی

قاتل شکارچی میانسال نکایی به دام پلیس افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری قاتل شکارچی ۶۰ ساله نکایی که در جنگل کمیشان این شهرستان با اصابت تیر اسلحه شکاری به قتل رسیده بود، خبر داد.

 سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل یک مرد ۶۰ ساله و مجروح شدن فرد همراه مقتول در منطقه جنگلی کمیشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ عزیزی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد؛ قاتل با شلیک واصابت تیر اسلحه شکاری، مرتکب قتل یک نفر و مجروح شدن  همراه مقتول شد که با انجام اقدامات فنی تلاش در شناسایی ودستگیری قاتل،در بررسی صحنه جرم، مشخص شد افراد دیگر ی برای شکار در جنگل حضور داشتند  و یک مورد مشکوک از این افراد که تناقض گویی می‌ کردبا حکم قضایی دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته ؛ فرد مشکوک ابتدا منکر جرم ارتکابی شد اما با مشاهده دلایل و قرائن پلیسی، به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود از این قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه دراین راستا پرونده تکمیلی تشکیل و متهم روانه دادسرا شد،گقت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

نظر شما