شناسهٔ خبر: 58768038 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون قضایی دادستان کل کشور:

کالا‌های ممنوعه در انبار‌های اموال تملیکی معدوم شود

معاون دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گفت: کالا‌های ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارد، باید هرچه سریع‌تر امحاء و معدوم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما معاون دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در ادامه سفر به خوزستان از انبار‌های اموال تملیکی استان بازید و بر تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های مانده در انبار‌ها تاکید کرد.

علی جمادی در این بازدید، اقدامات دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان در ساماندهی انبار‌ها و پیگیری تعیین تکلیف اموال تملیکی در خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود انبار جدید و تجهیز آن، کالا‌های موجود در شرایط فعلی کمترین آسیب را می‌بینند، اما باید در تعیین تکلیف کالا‌های تاریخ‌دار و سریع‌الفساد، تسریع شود تا از هدر رفت آن‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: کالا‌های ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارند نیز باید هرچه سریع‌تر امحاء و معدوم شود.

جمادی گفت: دادستانی کل کشور نیز با همین رویکرد و مجدانه به دنبال تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های مانده و رسوب شده در انبارهاست و چنانچه این کالا‌ها قابلیت مصرف داشته باشند، باید از طریق مزایده و سایر مراحل قانونی، وارد چرخه توزیع شوند.

رئیس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه همچنین بر نظارت کامل بر ورود و خروج کالا‌ها از بنادر و گمرکات تاکید کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه همواره باید در اولویت کار دستگاه قضایی باشد.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان و رئیس اداره اموال تملیکی استان به ارائه گزارش یک‌ساله در این خصوص پرداختند.

نظر شما