شناسهٔ خبر: 58763644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارائه بیمه تکمیلی درمان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از اجرایی شدن ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان به مستمری بگیران این صندوق خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، سجاد طاهری در جمع اهالی روستای مقصودلو شهرستان هریس گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این صندوق به انتظار ۱۷ ساله روستاییان وعشایر برای بهره مندی از خدمات درمانی تکمیلی خاتمه داد و در سه استان آذربایجان شرقی،همدان و اصفهان نزدیک ۴۰ هزار نفر از مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر از مزایای خدمات درمانی تکمیلی بهره مند شدند.
وی سهم استان آذربایجان شرقی از این تعداد را ۲۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ارائه خدمات و سطح پوشش مناسب با پایین ترین هزینه پرداختی توسط مستمری بگیران صندوق از ویژگی های طرح مذکور است.
معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همچنین از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران این صندوق خبر داد و گفت: در این طرح ۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی به ارزش 960 میلیارد ریال به مستمری بگیران در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.
طاهری اضافه کرد: این تسهیلات در قالب تسهیلات سه میلیون تا پنج میلیون تومانی متناسب با میزان مستمری بگیر بدون ضامن  از طریق شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران با کارمزد2 درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه به متقاضیان اعطا می شود.
وی همچنین گفت: از زمان استقرار دولت مردمی سیزدهم ۴۴۰ هزار نفر بیمه شده جدید تحت پوشش این صندوق قرار گرفته که نزدیک ۳ برابر دولت‌های قبلی است.
معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درباره افزایش میزان مستمری روستائیان گفت: ماه گذشته شاهد افزایش بی‌سابقه بطور متوسط ۴۳ درصدی مستمری، مستمری بگیران این صندوق در کشور بودیم که به همراه معوقات از ابتدای سال، به حساب بانکی مستمری بگیران واریز شد.
 
 

نظر شما