شناسهٔ خبر: 58753628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هزینه ۸۰ میلیارد تومانی نگهداری راه های زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۰ میلیارد تومان در حوزه نگهداری و لکه‌گیری راه‌های استان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز زنجان ؛ قزوینیان افزود: عمده فعالیت‌های این اداره در حوزه راهداری و نگهداری از راه‌های ارتباطی استان است که با اخذ اعتبارات استانی و ملی برای بالا بردن ایمنی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز تلاش می‌شود.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف این اداره، ارتقای سطح ایمنی برای کاربران جاده‌ای و به حداقل رساندن تصادف‌ها است که در چند سال گذشته گام‌های موثری  برداشته شد.

این مسوول ادامه داد: نگهداری و اقدامات ایمنی راه‌ها، تعریض و بهسازی راه‌های اصلی و روستایی، نصب تجهیزات ایمنی و دوربین‌های کنترل سرعت و ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی از جمله عملکرد‌های شاخص در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی به عمده پروژه‌های اجرا شده در استان اشاره کرد و گفت: امسال ۶۹ طرح شامل نگهداری راه‌ها، ابنیه فنی و اقدامات ایمنی در استان اجرا شد.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما