شناسهٔ خبر: 58744520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۰ درصد جاده‌های روستاهای کوهرنگ بسته است

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارش برف سنگین در این شهرستان گفت: هم‌اکنون ۳۰ درصد جاده‌های روستاهای کوهرنگ بسته است.

صاحب‌خبر -

شهباز اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: شهرستان کوهرنگ ۲۳۴ روستا دارد که جاده اصلی این روستاها باز اما معابر ۳۰ درصد آن‌ها به‌علت حجم بالای بارش‌ها بسته است.

وی افزود: با بسیج ماشین‌آلات راهداری و برف‌روبی از نقاط مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری به شهرستان کوهرنگ هم‌اکنون جاده‌های اصلی به‌طور مرتب برف‌روبی اما به‌علت استمرار بارش دوباره برف جدید جایگزین می‌شود.

اکبری تصریح کرد: هم‌اکنون مسیر ارتباطی تمامی گردنه‌های شهرستان کوهرنگ از جمله شاه‌منصوری، چری و تاراز بسته و تردد از آن‌ها غیرممکن است.

به گزارش ایرنا، براساس تحلیل آخرین برآوردهای مدل‌های عددی و نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه‌گرفتگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری از شدت به‌نسبت زیادی برخوردار و برای مناطقی از جمله شهرستان‌های کوهرنگ و اردل و برخی مناطق شمالی، غربی و جنوبی استان به‌نسبت شدید و نیمه‌سنگین است.

برای اوایل صبح پنجشنبه بارش‌های پراکنده در کوهرنگ و مناطقی از جنوب چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود که با خروج سامانه کاهش دمای هوا انتظار می‌رود.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

نظر شما