شناسهٔ خبر: 58726632 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز دومین رویداد یارستان کودکستان از امروز

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دومین دوره رویداد یارستان کودکستان از امروز ویژه فعالان حوزه کودک آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: منابع تربیتی و آموزشی دوران کودکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند و به طور غیر مستقیم بر رشد کودک و فرآیندهای یادگیری وی مؤثرند؛ در نتیجه استفاده از محتواهای مفید در روند یادگیری کودکان و نیز ظرفیت‌های دغدغه‌مندان این حوزه در اولویت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اولین رویداد یارستان کودکستان را با هدف سامان‌دهی و ارتقای سطح کمی و کیفی محتواهای مناسب برای کودکان زیر هفت سال برگزار کرد و محتواهای فاخری تولید و با کمک نهادهایی مثل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

همتی‌فر اضافه کرد: محورهای این رویداد شامل «بسته‌های تربیت و یادگیری کودک»، «کتاب کودک»، «کتاب کار کودک»، «اسباب‌بازی و وسایل بازی و یادگیری»، «برنامک، سامانه و سایت‌»، «راهنمای مربی کودک (طرح یادگیری)» و «محصولات فعالیت با کودک (ویژه والدین)» است.

وی با بیان اینکه دومین رویداد یارستان کودکستان از امروز آغاز می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام لازم است در بازه زمانی 23 بهمن الی 23 اسفند به سایت رویداد مراجعه کرده و نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه اعلام نتایج اولیه در 22 تیر ماه انجام می‌شود، افزود: در نهایت  اعلام نتایج و اختتامیه دومین رویداد  یارستان کودکستان 22 و 23 تیر ماه سال 1402 انجام می‌شود.

پایان پیام/

نظر شما