شناسهٔ خبر: 58724507 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

هشدار قرمز هواشناسی چهارمحال و بختیاری؛ پیش‌بینی بارش سنگین برف

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش سنگین برف در برخی نقاط استان مانند کوهرنگ هستیم، حدود ۱۵۰ میلی‌متر بارش برای شهرستان کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

مهران چراغپور ۲۲ بهمن‌ماه در جلسه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد:طی روزهای آتی شاهد بارش سنگین برف در برخی نقاط استان مانند کوهرنگ هستیم، حدود ۱۵۰ میلی‌متر بارش برای شهرستان کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه در استان آغاز و تا ظهر چهارشنبه در استان فعال است و شاهد بارش سنگین برف و کولاک در گردنه‌های کوهستانی هستیم و عصر چهارشنبه این سامانه به مرور از استان خارج خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز دوشنبه از شدت بارش‌ها کاسته و مجدد از روز سه‌شنبه بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود و بارش تمامی نقاط استان را فرا می‌گیرد، توضیح داد: روز چهارشنبه شدت بارش در کوهرنگ و اردل کمتر از سایر مناطق استان است.

چراغپور بیان کرد: در حال حاضر ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ ۱۶۰ سانتی‌متر است، پیش‌بینی می‌شود شاهد بارش دو متر برف باشیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بارش برف در نقاط سردسیر عمدتا برف و در مناطق گرمسیر به شکل باران است، اما در هر صورت باعث بروز خسارت سنگین به زیرساخت‌ها خواهد شد، بارش‌ها در اسفندماه نیز خوب است.

نظر شما