شناسهٔ خبر: 58720391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خمز: آلومینیوم حریف سرسختی است

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازی سختی مقابل آلومینیوم اراک پیش رو داریم و با ارایه یک بازی خوب تیمی، برای برد وارد میدان می‌شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پاکو خمز روز یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ بازی در لیگ برتر آسان نیست، اظهار کرد: آلومینیوم اراک یکی از تیم های خوب و جنگنده لیگ بوده و از خط میانی خوبی برخوردار است و برای از کار انداختن نقطه قوت این تیم، بازیکنانم باید بیشتر بدوند و دستورات تاکتیکی را مو به مو در زمین بازی اجرا کنند.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام گفت: زمین چمن این ورزشگاه در بازی گذشته وضعیت خوبی نداشت و آن را اعلام کردم، دیروز یک جلسه در این زمین تمرین کردیم که نسبت به آن بازی کمی بهتر شده بود اما برای اینکه ایرادهای آن رفع شود باید دوباره کاشته شود.

خمز در واکنش به صحبت‌های ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار مبنی بر اینکه « تراکتور توانایی دادن پنج پاس متوالی را ندارد و هر کس این مساله را ثابت کند، هزار دلار جایزه می‌گیرد» گفت: بیشتر از یک صحنه نشان می‌دهم که بیشتر از چهار پاس بین بازیکنانمان رد و بدل شده و می‌توانم هزار دلار (وعده الهامی) را ببرم.

وی با بیان اینکه محمدرضا عباسی به دلیل سرماخوردگی در بازی فردا مقابل آلومینیوم نخواهد بود افزود: رومرو گومز نیز که به تازگی جذب شده در صورت آماده بودن و صدور کارت بازی، در این دیدار به میدان می رود.

خمز در مورد کاوه رضایی هم گفت: تا وقتی من در تراکتور باشم رضایی در این تیم جایی ندارد و من این را به باشگاه نیز اعلام کرده ام.

دیدار تیم های تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته بیستم لیگ برتر، فردا دوشنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام می شود.

تراکتور با ۳۲ امتیاز از ۱۹ بازی در رده چهارم و آلومینیوم با ۲۸ امتیاز از این تعداد بازی در رده ششم جدول قرار دارد.

نظر شما