شناسهٔ خبر: 58718754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آخرین وضعیت زمین دستگردی پس از لغو بازی پیکان و استقلال

دبیر هیات فوتبال تهران توضیحاتی درمورد حفظ زمین ورزشگاه دستگردی و آماده‌سازی آن برای برگزاری دیدار پیکان و استقلال در روز دوشنبه ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو دیدار پیکان و استقلال، اظهار داشت: با وجود تلاش عوامل ورزشگاه، متاسفانه با توجه به تداوم بارش برف، امروز امکان برگزاری بازی وجود نداشت. به همین دلیل با نظر داور دیدار دو تیم لغو و در صورت فراهم شدن شرایط فردا برگزار می‌شود.

وی درخصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای محافظت از زمین ورزشگاه دستگردی برای اینکه بازی فردا برگزار شود، گفت: طبق استعلامی که از  هواشناسی گرفتیم تا ساعت یک بامداد فردا بارش برف ادامه دارد. به ما اعلام کرده‌اند احتمال برگزاری بازی در روز دوشنبه زیاد است و مشکل خاصی برای برگزاری بازی پرسپولیس- هوادار و پیکان و استقلال در تهران وجود  ندارد.

دبیر هیات فوتبال تهران خاطرنشان کرد: ابتدا برف‌روبی از روی زمین ورزشگاه دستگردی انجام خواهد شد تا میزان برف روی زمین سبک و یخ‌زدگی سبب از بین رفتن زمین و کاور نشود. از همین الان نیز عوامل زحمتکش ورزشگاه دستگردی این کارها را انجام می‌دهند و کاور همچنان روی زمین می‌ماند.

پایان پیام/

نظر شما