شناسهٔ خبر: 58706646 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازتاب سخنان رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن در رسانه آمریکایی

نیویورک - ایرنا- خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس با بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و سخنان آیت الله رئیسی رئیس جمهور گزارش داد هزاران ایرانی در خیابان‌ها و میادین اصلی در حالیکه تصاویر آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و پرچم ملی ایران را در دست داشتند، راهپیمایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این رسانه آمریکا روز شنبه به وقت محلی نوشت که ایران روز شنبه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ۱۹۷۹ را در میان تشدید تنش ها با غرب جشن گرفت.شرکت کنندگان در راهپیمایی جشن انقلاب اسلامی ایران، تصاویر آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و پرچم ملی ایران را حمل می‌کردند.

آسوشیتدپرس ادامه داد: هزاران ایرانی در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی که با پرچم‌ها، بادکنک‌ها و پلاکاردهایی با شعارهای انقلابی و مذهبی تزئین شده بودند، راهپیمایی کردند. ارتش این کشور موشک های بالستیک عماد و سجیل و موشک های کروز و همچنین پهپادهای شاهد-۱۳۶ و مهاجر خود را به نمایش گذاشت.

این رسانه آمریکایی افزود، آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سخنرانی خود در میدان آزادی تهران، ناآرامی های چند ماه گذشته را پروژه‌ای از سوی دشمنان ایران دانست که هدف آن جلوگیری از ادامه دستاوردهای ملت ایران است.

آسوشیتدپرس اضافه کرد که آیت الله رئیسی با تمجید از دستاوردهای پس از انقلاب در ایران، این جشن ۲۲ بهمن را «حماسی » و نمایش «یکپارچگی ملی» توصیف کرد که جمعیت شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

این رسانه آمریکایی نوشت: برنامه ها روز شنبه در تهران از چند نقطه آغاز شده و مردم در میدان آزادی جمع شدند. تلویزیون ایران جمعیتی را در بسیاری از شهرها و شهرک ها نشان داد و گفت که صدها هزار نفر در آن شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار ایران اسلامی در طلیعه چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی چون سالهای گذشته با حضوری حماسی و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر ثابت کردند که همچنان پای آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب ایستاده اند.

امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی درحالی برگزار شده که دشمنان انقلاب و نظام تمام تلاش خود را برای ایجاد ناامنی و نا آرامی بکار بسته اند اما درایت رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مردم پای ارزشهای نظام دسیسه های آنها را همچون گذشته نقش بر آب کرده است.
هزاران نفر از عاشقان انقلاب اسلامی از پیر و جوان، زن و مرد امروز در جشن پرشکوه انقلاب حضوری حماسی داشتند ، مسیرهای تعیین شده راهپیمایی مملواز مردمی بود که مشتاقانه وفاداری خود را به مقام عظمای ولایت نشان دادند.
مردم غیور ایران با دردست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ، تصاویری از امام راحل ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی با دادن شعارهای انقلابی همچون «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل » با آرمانهای نظام بیعت مجدد و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

نظر شما