شناسهٔ خبر: 58705896 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

در Hogwarts Legacy کدام گروه جادوگری را انتخاب کنیم؟

گریفیندور، اسلیترین، ریونکلاو یا هافلپاف؟

صاحب‌خبر -

اگر از خوانندگان سری کتاب‌های «هری پاتر» باشید، به خوبی می‌دانید که هر دانش‌آموز هاگوارتز پیش از شروع اولین سال تحصیلی خود باید در یکی از گروه‌های چهارگانه هاگوارتز قرار گیرد و مسئولیت گروه‌بندی بر عهده کلاهی جادویی است که ایده استفاده از آن را گودریگ گریفیندور، یکی از بنیان‌گذاران هاگوارتز داده بود. در بازی Hogwarts Legacy اما مجبور نیستید تعیین گروه جادوگری خود را به دست کلاه انتخاب‌گر بسپارید و می‌توانید بر حسب علاقه‌تان، هرکدام را که می‌خواهید برگزینید.

در Hogwarts Legacy کدام گروه جادوگری را انتخاب کنیم؟ - ویجیاتو در Hogwarts Legacy کدام گروه جادوگری را انتخاب کنیم؟ - ویجیاتو تعیین گروه در Hogwarts Legacy

پس اگر می‌خواهید بدانید گروه‌های مختلف جادوگری در Hogwarts Legacy چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، ادامه این مقاله از ویجیاتو را از دست ندهید.

گروه‌های چهارگانه هاگوارتز: تفاوت‌ها

در Hogwarts Legacy کدام گروه جادوگری را انتخاب کنیم؟ - ویجیاتو در Hogwarts Legacy کدام گروه جادوگری را انتخاب کنیم؟ - ویجیاتو نمایی از لابی گروه گریفیندور در Hogwarts Legacy

تفاوت‌ میان گروه‌های چهارگانه را شاید در شروع بازی، صرفا تمایزاتی در ظاهر آن‌ها بدانید اما به مرور متوجه خواهید شد که نقش تفاوت‌ها پررنگ‌تر از این حرفهاست.

  • لابی: هریک از گروه‌های چهارگانه گریفیندور، اسلیترین، ریونکلاو و هافلپاف دارای لابی اختصاصی و یا به عبارتی اتاق عمومی مخصوص به خود هستند. لابی‌های چهارگانه، بخش بزرگی از بار زیبایی بصری بازی را به دوش می‌کشند چرا که هرکدام به غایت زیبا و دلفریب طراحی شده‌اند و به خوبی نمایانگر روح حاکم بر آن گروه هستند. هر لابی، صندوقچه‌ای دارد که برای باز کردنش بایستی به تمامی کلیدهای Daedalian دست یابید و در این صورت، ردای مخصوص آن گروه نصیبتان خواهد شد.
  • رنگ سازمانی: این دیگر نیازی به توضیح اضافه ندارد که گروه‌های چهارگانه هاگوارتز، هرکدام رنگ سازمانی خود را دارند و به خوبی می‌دانید که قرمز متعلق به گریفیندور و سبز برای اسلیترین است، ریونکلاو آبی و هافلپاف نیز زرد است.
  • کاراکترهای غیرقابل بازی (NPCها): در Hogwarts Legacy آزاد و مختارید تا با هر دانش‌آموزی تعامل کنید اما سازندگان بازی، جزئیات بیشتری را در تعامل با هم‌گروهی‌های شما در نظر گرفته‌اند و از آن‌جایی که NPCهای گروه‌های مختلف با یکدیگر متفاوتند، طبیعتا برخی از شخصیت‌ها و دیالوگ‌ها را فقط در یکی از گروه‌ها خواهید دید و شنید.
  • ماموریت‌های فرعی: هر گروهی را که برگزینید، تغییری در خط سیر داستان اصلی بازی مشاهده نخواهید کرد اما ماموریت‌های فرعی که اتفاقا بسیار جذاب طراحی شده‌اند، بسته به گروه شما احتمالا تغییر می‌کنند لذا شاید بنا بر گروهی که برگزیده‌اید، هیچ‌گاه با برخی از ماموریت‌های فرعی مواجه نشوید.

به یاد داشته باشید، انتخاب گروهتان تاثیر چندانی بر روند کلی بازی نخواهد داشت. روند پیشرفت شما، لذتی که از لحظه به لحظه بازی خواهید برد و عمده چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه خواهید شد، از این که در کدام گروه هاگوارتز هستید اثرپذیر نیستند. با این حال، این انتخاب به خودی خود جذاب و لذت‌بخش است. گروه مورد علاقه شما در هاگوارتز کدام است؟ نظرتان در خصوص بازی Hogwarts Legacy چیست؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما و کاربران ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

نظر شما