شناسهٔ خبر: 58705425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور حماسی مردم خراسان جنوبی در جشن انقلاب

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور حماسی مردم خراسان جنوبی در جشن انقلاب قدر دانی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، در این پیام آمده است :
یوم الله بیست و دوم بهمن؛ آوردگاه اقتدار و افتخار ملت بزرگ ایران و به شکرانۀ چهل و چهار سال مقاومت و ایستادگی و فتح قله های عزت و شرافت، افق‌های روشنی از امید و بالندگی را نویدبخش است.

تجلی وحدت و همبستگی که در عزم و اراده راسخ و بصیرت بی‌همتای ملت شگفتی‌آفرین و متحد ایران اسلامی نمایان شد، تا با توکل به قادر‌ متعال عزت و عظمت انقلاب اسلامی را در چهل و چهارمین سالگرد تولدش در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارده و دیگر بار بر راه و آرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه تأکید نماید. 

ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بار‌ها با حضور حماسی و انقلابی خود در مراسم و مناسبت‌های ملی همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و دشمنان این نظام را مأیوس کرده است.

ستاد گرامیداشت دهه فجر استان ضمن تشکر از مردم هوشیار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی این حماسه حضور و لبیک عملی امت حزب الله به مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را ارج نهاده ،خدای منان را خاضعانه شکر  می کند.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به عنوان خادم مردم در این عرصه ، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم فهیم، بصیر و لحظه‌شناس سراسر استان از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، منجر به خلق حماسۀ ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از تمامی فجر آفرینان، فجر باوران و فجر یاوران اعلام نموده و به رسم ادب و نشانۀ احترام دستان و بازوان مردم شریف و فهیم را می بوسد.

نظر شما