شناسهٔ خبر: 58703216 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

افزایش سه و سه دهم درصدی نرخ رشد اقتصادی کشور

معاون اجرایی رئیس‌جمهور: رشد اقتصادی کشور در آغاز دولت صفر بود، اما اکنون با افزایش سه و سه دهم درصدی همراه است.

صاحب‌خبر -

افزایش سه و سه دهم درصدی نرخ رشد اقتصادی کشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در آیین سخنرانی ۲۲ بهمن در اراک گفت: رشد اقتصادی کشور هنگام روی کارآمدن دولت سیزدهم صفر بود، اما بر اساس آمار‌های موجود این نرخ هم‌اکنون با افزایش سه و سه دهم درصدی همراه است.

محسن منصوری با بیان این که دولت از مشکلات اقتصادی ملت آگاه است و تنگنا‌های مردم را درک می‌کند و به فضل الهی در آینده نزدیک مشکلات یکی پس از دیگری حل می‌شود و روز‌های بهتری پیش‌روی کشور است، افزود: نادیده گرفتن دستاورد‌های انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان انقلاب علیه ملت ایران است، اما هم‌اکنون به برکت انقلاب اسلامی، ۲۸۰ هزار طرح آماده بهره‌برداری در کشور وجود دارد.

به گفته سرپرست نهاد ریاست جمهوری، اتکا به ظرفیت‌های داخلی از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و پرتاب ۶ ماهواره به فضا در سال گذشته نمونه ای از اعتماد به مردم و توان داخلی است.

<div id="video-display-embed-code_9233290"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3750875/9233290?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما