شناسهٔ خبر: 58697497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خروش شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

زاهدان- ایرنا- راهپیمایی ۲۲بهمن در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز/شنبه/ همزمان با سراسر کشور با شرکت اقشار مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در بیش‌از ۱۰۰ نقطه جمعیتی این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا مردم غیور و مرزدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر در صحنه‌ای ملی و انقلابی در کنار سایر هموطنان برای خلق حماسه‌ای دیگر در هوای سرد بهمن ماه به خیابان ها آمدند تا برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست از انقلاب اسلامی بیفزایند.
هوای سرد بهمن نتوانست ذره‌ای در اراده مردم انقلابی سیستان و بلوچستان خلل ایجاد کند و مردم شیعه و سنی این دیار با بصیرت در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی برای بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند.
در این میان همه به صحنه آمده‌اند، حضور پیر و جوان، دختر و پسر قابل توجه است و زنان چون همیشه در کنار مردان با کودکان خود حضوری گسترده دارند.
اینان آمده‌اند تا بار دیگر مشت محکمی بر صورت یاوه گویان کاخ سفید بکوبند و یادآور شوند که تهدید و تحریم ملت ایران اقدامی نخ نماست.
مردم قهرمان و همیشه در صحنه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان همانند سایر برنامه‌های ملی با شور و شوق فراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند و از میدان آزادی تا تقاطع آزادی و امام خمینی(ره) در حال حرکت هستند و با سردادن شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه‌ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش‌از ۱۰۰ نقطه این استان در حال برگزاریست.

عباس صفدری افزود: مسیر مراسم باشکوه ۲۲ بهمن در زاهدان از میدان آزادی زاهدان تا تقاطع خیابان آزادی و امام خمینی(ره) است.
وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد ایمان، وحدت و اقتدار ایران اسلامی و عید انقلاب، حماسه حضور و عظمت ملی برشمرد و گفت: حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب خشم دشمنان و عامل اقتدار نظام است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: به جهت حساسیتی که برای دوام و بقا و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته و دشمنان ما تحت هر شرایطی بدنبال تخریب نظام بوده و هستند و اقداماتی هم در این راستا انجام می‌دهند که موجبات یاس و نامیدی مردم را فراهم می‌آورد مردم این استان هوشیارانه با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد بر سر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند.
وی گفت: مردم متدین، همیشه در صحنه و شهید پرور سیستان و بلوچستان با تمام وجود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اعلام خواهند کرد که بر خلاف تمام تهدیدها، توطئه‌ها و فشارهای بیگانگان هرگز از انقلاب، نظام و ولایت فاصله نگرفته و نخواهند گرفت.

نظر شما