شناسهٔ خبر: 58692139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلی وحدت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

امام جمعه خرمشهر: امسال وحدت باید در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تجلی پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، حجت الاسلام عادل پور با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز طاغوت آمریکا و نظام‌های تابعه آن‌ها است و راه مقابله با آن‌ها وحدت است و امسال وحدت باید در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تجلی پیدا کند.
خطیب جمعه خرمشهر با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند افزود: مردم بصیر و آگاه با حضور گسترده خود به دشمن نشان خواهند داد که از انقلاب دفاع خواهند کرد.
امام جمعه خرمشهر در بخشی دیگر از بیانات خود با اشاره به اقدام حکیمانه مقام معظم رهبری در عفو تعداد زیادی از محکومین و به ویژه اغتشاشگران، آن را ضربه‌ای محکم بر پیکره‌ی براندازان جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: براندازان تا دیروز برای زندانیان اغتشاشات اشک تمساح می‌ریختند و امروز که این زندانیان آزاد شدند از آزادی آن‌ها ناراحتند.
وی رونمایی اخیر یک پایگاه هوایی زیر زمینی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشانه‌ی قدرت نظامی ایران دانست و افزود: اسرائیل و آمریکا در روز‌های اخیر برای ایران شاخ و شانه می‌کشیدند و این اقدام در مقابل تهدید‌های آن‌ها انجام شد تا بدانند اگر حماقتی از سوی آنان رخ دهد در همان ساعات و دقایق اول تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.
حجت الاسلام عادل پور در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تاسف از طولانی بودن زمان تعیین شهردار خرمشهر، خواستار اقدام و عمل جهادی شهردار و شورای شهر برای آباد کردن خرمشهر شد.

نظر شما