شناسهٔ خبر: 58689067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گلستان؛

گرامیداشت یاد شهدا در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسبت ایام الله دهه فجر دیشب و امروز در گوشه و کنار استان یادواره‌های برای بزرگداشت یاد شهدا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دهه فجر بهانه‌ای شد تا مردم و مسئولان خود را به سفره پر خیر و برکت یاد شهدا برسانند و از برکات معنوی آن متنعم شوند.


به همین مناسبت علی محمد زنگانه استاندار با حضور در منزل شهیدان بهمنی نژاد پای صحبت‌ها پدر و مادر شهیدان حجت الله، نعمت الله و هادی بهمنی نژاد نشستند.

<div id="video-display-embed-code_9220502"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3749734/9220502?width=400&height=300"></script></div>

 

همچنین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره چهارده شهید والامقام روستای میرمحله گرگان برگزار شد.


رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در این یادواره با بیان اینکه ما برای رفع گرفتاری‌های خود باید به شهدا تمسک کنیم گفت: یکی از ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی ایران، شهدا و خانواده‌های معظم آنان است و تکریم و رسیدگی به این خانواده‌ها وظیفه همه ماست.

<div id="video-display-embed-code_9220506"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3749734/9220506?width=400&height=300"></script></div>

 

در گنبد کاووس نیز یادواره شهدای محله بهار برگزار شد.
سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه استان در این مراسم گفت: با وجود همه مشکلات امروز موفق شدیم در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشیم و این اقتدار و عزت مرهون خون شهدا است.

<div id="video-display-embed-code_9220507"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3749734/9220507?width=400&height=300"></script></div>

 

حجت الاسلام دیلم معاون نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان دیشب در یادواره شهدای روستا‌های رضا آباد، بلوچ آباد سیاه خان و بلوچ آبادگرایش فندرسک با بیان این که شهیدحاج قاسم سلیمانی قدرت پوشالی و نحس داعش را نابود کرد گفت: رونمایی ارتش از عقاب۴۴ بخشی از توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی است که شوک بزرگی به دشمنان وارد و آنان را غافلگیر کرد.

 

در کلاله نیز فرماندار، امام جمعه و برخی دیگر از مسئولان به دیدار خانواده شهیدان مجید ثنایی و  جعفر برادران  رفته و با والدین بزرگوار این دو شهید گفتگو کردند.

گلستان و یاد شهدا در آستانه بیست و دومین روز بهمن

در گالیکش هم فرماندار و مسئولین شهرستان با خانواد شهید والامقام محمود مزروعی دیدار کردند.

نظر شما