شناسهٔ خبر: 58684327 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

استقبال مردم روسیه برای کمک‌ به زلزله‌زدگان سوری

رسانه‌های روسیه اعلام کردند، امروز شمار زیادی از مردم و سازمان‌های حقوق‌بشری با دردست‌داشتن کمک‌های شخصی، برای کمک به زلزله‌زدگان سوری، به سفارت سوریه در مسکو مراجعه کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه سایر رسانه‌های خبرگزاری تقریب، شمار زیادی از شهروندان و سازمان‌های حقوق بشری روسیه برای کمک به زلزله‌زدگان سوریه با در دست‌داشتن کمک‌های بشردوستانه به سفارت دولت روسیه در مسکو هجوم آوردند و با ضمن اعلام همبستگی و هم‌دردی خود با مردم سوریه در این فاجعه بزرگ، کمک‌های خود را تحویل دادند.

به نوشته اسپوتنیک، سفارت سوریه هم‌اکنون به کارگاهی بزرگ برای دریافت کمک‌های بشردوستانه از جمله غذا، لباس برای کودکان و بزرگ‌سالان و همچنین وسایل گرمایی تبدیل شده است.

«بشار الجعفری» سفیر سوریه در مسکو در گفت‌وگویی اختصاصی با اسپوتنیک، اعلام کرد تعامل زیادی در سطوح دولتی و مردمی در فدارسیون روسیه برای کمک به دولت و مردم سوریه وجود دارد تا با این بحران و فاجعه بزرگ مقابله کنند.

بشار الجعفری ضمن تشکر و قدردانی از کمک‌های دولتی و مردمی روسیه تأکید کرد این مشارکت‌ها و کمک‌های شخصی و مردمی نشان‌دهنده عمقِ دوستی، همکاری و عشق بین دو کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما