شناسهٔ خبر: 58680204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت دهه مبارک فجر

توسعه آذربایجان غربی با افتتاح دهها طرح جدید

در نهمین روز از دهه مبارک فجر ده ها طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در آذربایجان غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، در میاندوآب 13 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی از جمله سیستم نوین آبیاری توسعه آذربایجان غربی با افتتاح دهها طرح جدیدتحت فشار، طرحهای مخابراتی و برق رسانی با 94 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

همچنین احداث ساختمان مرکز جامع سلامت و هنرستان شهدای شهر بکتاش میاندوآب نیز با 6 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شد.

در سردشت ۱۱ طرح برق رسانی، 70 طرح اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی و ۴ طرح آبرسانی روستایی با 70 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

در نقده دکل مخابراتی و پارک روستایی با 3 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و 2 مرکز خانه سلامت روستایی با 22 میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ زنی شد.

در اشنویه نیز 20 طرح عمران خدماتی با 890 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شد . افتتاح یک مدرسه، فاز 2 پارک ساحلی، آسفالت راه روستایی و نیز افتتاح طرح های گازرسانی، طرح های بخشداری، جهاد کشاورزی بهره برداری از طرح های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله این طرح ها بود.

در شوط 3 طرح عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد. بهره برداری از 7 طرح برق رسانی روستایی و شهری، بهسازی 20 واحد مسکونی و طرح هادی روستایی با 25 میلیارد تومان اعتبار از جمله این طرح ها بود .

در چایپاره  2 طرح عمرانی شامل بهره برداری از ساختمان شهرداری حاجیلار و گلخانه صنعتی شهرداری با اعتبار 25 میلیارد تومان  به بهره برداری رسید.

در سلماس طرحهای بهسازی راههای روستایی، گازرسانی روستایی، تعریض و بهسازی محور سلماس به خوی با 90 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.    
در چالدران 5 سد آبخیزداری و گازرسانی به 3 روستا با  12 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

در ماکو از 30 واحد خانه روستایی مقاوم شده بهره برداری شد.

در تکاب ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهری شهید فکری و مرکز مشاوره خانواده مهر سپاه افتتاح شد.

بمناسبت دهه فجر چند طرح عمران شهری  از جمله پیاده روسازی، آسفالت ریزی و جدول گذاری معابر عمومی به ارزش ۶۱ میلیارد ریال در باروق افتتاح شد.

در چهاربرج کلنگ زنی بلوارهای شهری در این شهرستان با ۲۰ میلیون تومان اعتبار کلنگ زنی شد.

 

<div id="video-display-embed-code_9219353"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3749179/9219353?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما