شناسهٔ خبر: 58675017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

رسانه‌ نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارد + فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت هیچ محدودیتی برای حمایت از جریان سالم، پیشرو فرهنگ و هنر و رسانه ندارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین، اسماعیلی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: رسانه‌های بزرگ بارسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارند پول‌های نامشروع پشت توطئه اخیر علیه ملت ایران بودند، اما نور پاک انقلاب خاموش شدنی نیست.
 
وی تصریح کرد: جریان رسانه‌ای در این آزمون‌ها در خط مقدم قرار گرفته است و فعالان رسانه‌ای انقلابی در این عرصه پرتلاش هستند، اما باید در نظر گرفت که رقیب با ابزار‌های قدرتمند به صحنه آمده است. بر این اساس نیاز به تقویت توان رسانه‌ای خود داریم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دولت مصمم است شرایط را برای اعتلای حوزه فرهنگ و هنر فراهم کند. در همه بخش‌های فرهنگ و هنر تحول اتفاق افتاد. دشمن کمر بسته بود تا جشنواره‌های فرهنگی و هنری برگزار نشود یا مورد استقبال قرار نگیرد، اما این جشنواره‌ها با شور و هیجان و استقبال اهالی فرهنگ و هنر و مردم برگزار شد.
 
وی اظهار داشت: ابوذر نماد انقلابی‌گری‌ست و در تاریخ اسلام هرجا به نام ایشان برمیخوریم شاهد یک حرکت روشنگرانه هستیم.
 
محمدمهدی اسماعیلی افزود: امروزه جهادگری در لبنان ثمره حرکت ابوذر در ۱۴ قرن پیش بود.
 
وی تصریح کرد: ابوذر الگوی تمام عیار در جهاد رسانه‌ای است. در چند ماه اخیر با تروریسم رسانه‌ای مواجه بودیم. دشمنی که هیچ ابایی از بمباران دروغ و تحریف و بهتان ندارد. یک جنگ شناختی و ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران در جریان بود و انقلاب بار دیگر این آزمون خطرناک را سربلندانه به پایان رساند.
 
استاندار هم در این مراسم گفت: در حوزه معرفی استان در سطح ملی باید شاهد یک بسیج عمومی باشیم.
 
اعلایی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های قابل توجه استان نیاز به معرفی در سطح ملی دارد افزود: آرمان مشترک همه فعالان رسانه‌ای استان در همین راستاست.
 
استاندار اظهار داشت: معرفی همه ظرفیت‌های استان برای بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف است که نیاز به همکاری و هم افزایی مدیران و فعالان رسانه‌ای می‌باشد.
 
وی گفت: یکی از راهکار‌های این معرفی، مناسبت‌سازی است. مناسبت پنجاه بدر جزو این تعریف‌هاست که اگر بتوانیم آن را معرفی کنیم توام با توجه در سطح ملی خواهد بود.
از این ظرفیت‌ها می‌توان برای جذب گردشگر هم استفاده کرد.
 
<div id="video-display-embed-code_9218532"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3748761/9218532?width=565&height=316"></script></div>

نظر شما