شناسهٔ خبر: 58674891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتش با اقتدارآفرینی سبب عزت کشور

فرمانده دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر: ارتش جمهوری اسلامی با عزت، اقتدارآفرینی و خوداتکایی سبب عزت و افتخار کشور شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  امیر دریادار «آریا شفقت رودسری»  امروز در آیین دهه فجر انقلاب اسلامی درنوشهر با گرامیداشت دهه فجر با اظهار اینکه ارتش جمهوری اسلامی ضداستکباری، متدین و وطن دوست بوده و هستند، اظهار داشت: همراهی ارتش با ملت ایران منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

وی با اظهار اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره ای خطیر با معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بیعت کردند، افزود: همراهی ارتش جمهوری اسلامی با ملت ایران را در همه عرصه‌ها از جمله پیروزی  دفاع مقدس  و پس از آن سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر با عنوان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز ارتش افتخار دیگری برای نظام مقدس اسلامی رقم زده است، عنوان کرد: اکنون نیز نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی با عزت و اقتدارآفرینی و خوداتکایی سبب عزت و افتخار ملت‌های مستضعف جهان شده‌اند.

امیر دریادار شفقت رودسری با بیان اینکه تکلیف امروز نیرو‌های مسلح بسیار سنگین و سخت است، خاطرنشان کرد: امروز نعمت استقلال در منطقه و جهان نصیب ما شده است و باید به عنوان سربازان نظام مقدس بتوانیم پرچم آن را به دست صاحب اصلی برسانیم.

نظر شما