شناسهٔ خبر: 58664986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

طلوع‌کیان: در بازی آینده تکلیف را روشن می‌کنیم/ ایفاسرام به هدف نخست دست یافته است

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ایفاسرام اردکان با بیان این‌که به هدف نخست باشگاه که ماندن در لیگ است، دست یافتند، گفت: در بازی هفته پایانی برابر شهرداری ارومیه تکلیف را روشن می‌کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌‌وپنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 19 بهمن) با هفت دیدار به صورت همزمان پیگیری شد.

تیم‌های پیکان و ایفاسرام در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اردکان سه بر دو به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ایفاسرام اردکان در ارزیابی دیدار برابر پیکان گفت: این برد، برای تیمی که برای اولین بار در لیگ برتر حاضر می‌شود، اتفاق بزرگی است. شکست دادن پرافتخارترین تیم آسیا آن هم در خانه خود کار سختی است من این برد را به مدیرعامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان ایفاسرام تبریک می‌گویم و به احمد لاهوتی که از پیشکسوتان والیبال است، تقدیم می‌کنم.

علیرضا طلوع‌کیان ادامه داد: همدلی بازیکنان خوب بود و برنامه‌هایی که در نظر داشتیم به خوبی اجرا شد. در حین بازی علی‌اصغر مجرد از زمین خارج شد و او را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان تصریح کرد: برای تیم ما که خواستار حضور در پلی‌آف است، هر بازی حکم فینال دارد. همدل و هم قسم شده‌ایم و به هدف اولمان که ماندن در لیگ است، دست یافتیم.

طلوع کیان گفت: بازی بعدی برابر شهرداری ارومیه است. تیم سنگینی است و بازیکنان با انگیزه‌ای دارد، تلاش خود را برای برد خواهیم کرد تا تکلیف آینده‌مان را روشن کنیم.

تیم‌های پاس گرگان، مس رفسنجان، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل، گیتی‌پسند اصفهان، فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان در دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مردان برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

نظر شما