شناسهٔ خبر: 58656342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

خشم یونایتدی ها از اقدام دو مرد آمریکایی

سرمایه‌گذاری مالکان آمریکایی منچستریونایتد در یک تیم کریکت واقع در امارات هواداران یونایتد را خشمگین کرده و باعث شده آنها خانواده گلیزر را به بی‌توجهی به باشگاهشان متهم کنند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، درحالی‌که گزارش‌ها حاکی است خانواده گلیزر، مالک آمریکایی باشگاه منچستریونایتد، قصد فروش این باشگاه را دارد، اقدام اخیر این خانواده، هواداران یونایتد را خشمگین کرده است.

آورام گلیزر بعد از خرید یک تیم کریکت در شهر دوبی اخیرا به این شهر سفر کرد و مشخص شد او و خانواده‌اش مبالغ قابل‌توجهی روی این تیم اماراتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. آورام و برادرش جوئل که مالکان منچستریونایتد هستند در ماه نوامبر سهام مالکیتی خود را به فروش گذاشتند.

هواداران یونایتد اما از سرمایه‌گذاری اخیر گلیزرها در امارات عصبانی هستند. یونایتدها می‌گویند درحالی‌که خانواده گلیزر مدت‌هاست از سرمایه‌گذاری بزرگ در باشگاهشان خودداری کرده‌اند حالا مبلغ قابل‌توجهی را برای خرید و تجهیز یک تیم کریکت در امارات اختصاص داده‌اند.

آورام گلیزر که از هجده سال پیش که خانواده‌اش مالکیت یونایتد را به دست گرفت به ندرت برای تماشای بازی‌های شیاطین سرخ در اولدترافورد حاضر شده است، این روزها در دوبی به سر می‌برد تا شاهد رقابت تیم کریکت دیزرت وایپرز در رقابت‌های کریکت جام امارات باشد. این هم بهانه دیگری است که هواداران یونایتد را از او عصبانی کرده است.

رئیس تیم کریکت اماراتی اما هر نوع ارتباط بین این تیم و منچستریونایتد را تکذیب کرد و گفت تنها نقطه مشترک بین آنها حضور خانواده گلیزر به عنوان سرمایه‌گذاران اصلی است.

 

نظر شما