شناسهٔ خبر: 58644329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاوارس: راهی جز پیروزی برابر پرسپولیس نداریم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایطی که داریم راهی جز شکست پرسپولیس نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ادسون تاوارس سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران افزود: در ابتدا باید بگویم امیدواریم رییس کمیته داوران به شوخی گفته باشد پرسپولیس یک پنالتی به ما بدهکار است.

وی افزود: ما در شرایطی نیستیم که تاوان اشتباه دیگران بدهیم هر چند در چند بازی از اشتباهات داوری متضرر شدیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به پیروزی سپاهان، پرسپولیس با تمام توان مقابل صنعت نفت بازی خواهد کرد تا از قافله مدعیان قهرمانی عقب نماند، ما در هم شرایط خیلی سختی قرار داریم و باید در کارمان بسیار جدی باشیم.

تاوارس افزود: کار ما سخت است ولی تمام سعی و تلاش ما بر این است که آن راه سخت را پیدا کنیم که در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: زمانی که من به اینجا آمدم مهاجمان ما مصدوم بودن، طالب ریکانی و حسن بیت سعید را نداشتیم در واقع ما مهاجم صرف نداشتیم.

تاوارس گفت: یک مشکل دفاعی را در واقع توانستیم حل کنیم، تعداد گل‌های دریافتی ما نسبت به نیم فصل اول کمتر شد، بعد از آن در خط میانی به مشکل برخوردیم و سعی ما بر این بود که این مشکل را حل کنیم‌.

تاوارس با مقایسه هزینه نقل و انتقالاتی بالانشینان لیگ برتر با صنعت نفت آبادان گفت: بحث به خدمت گرفتن بازیکن کاملا متفاوت است با آنچه در تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد می‌گذرد، آنها در کسری از ثانیه می‌توانند بازیکن دو میلیون دلاری را به خدمت بگیرند، در کمترین زمان ممکن این کار را انجام می‌دهند.

وی افزود: از زمانی که من به صنعت نفت آمدم به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و محرومیت، تیم خود را صد در صد در اختیار نداشتم، در هفته آینده شرایط طوری خواهد بود که تیم را صد در صد در اختیار داشته باشم. در واقع در بحث بازیسازی و کارهای تاکتیکی روی آنها حساب کنم.

سرمربی صنعت نفت گفت: با شرایطی که داریم در پایان لیگ یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط جای بگیرم خدا را شاکر خواهم بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

نظر شما