شناسهٔ خبر: 58643973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بایرن مونیخ آینده ام‌باپه را رقم می‌زند!

یک نشریه اسپانیایی می‌گوید کیلیان امباپه در صورت شکست پی‌اس‌جی از بایرن مونیخ و حذف این تیم از چمپیونزلیگ خواهان ترک این تیم فرانسوی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، پاری‌سن‌ژرمن سه‌شنبه هفته آینده در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ قرار می‌گیرد. دوئلی که کیلیان امباپه به دلیل آسیب‌دیدگی در آن حضور نخواهد داشت.

اما امباپه تا قبل از بازی برگشت دو تیم در روز 8 مارس سلامت خود را به دست آورده و در میدان حضور خواهد داشت. روزنامه مارکا می‌گوید موفقیت پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان برای امباپه آنقدر مهم است که در صورت حذف این تیم مقابل بایرن مونیخ او درخواست جدایی را تحویل مدیران باشگاه خواهد داد. این ادعا در حالی مطرح شده که امباپه اخیرا قرارداد خود با پی‌اس‌جی را یک سال دیگر تمدید کرده بود.

مارکا مدعی است حذف زودهنگام از چمپیونزلیگ به دست بایرن مونیخ و ناامیدی دوباره پاریسی‌ها از فتح این جام اروپایی کاسه صبر امباپه را لبریز خواهد کرد. او در این شرایط از ناصر الخلیفی خواهد خواست که در تابستان آینده با جدایی او مخالفت نکند.

البته امباپه می‌داند که پاری‌سن‌ژرمن به هیچ وجه مایل نیست دارایی باارزش خود را تابستان آینده از دست بدهد. از طرفی، با توجه به اینکه در ماه ژوئن یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده جدایی تنها به تصمیم امباپه بستگی ندارد و دشوار خواهد بود.

اما مارکا اشاره می‌کند که طبق قوانین زمانی که تنها یک سال از قرارداد امباپه باقی مانده باشد، او حتی می‌تواند با رئال مادرید پیش‌قراردادی به تاریخ 2024 امضا کند. رئال بدون شک خواهان چنین پیش‌قراردادی خواهد بود تا خیالش بابت تکرار نشدن اتفاقات سال گذشته راحت باشد.

در ماه‌های گذشته بارها شایعاتی از نارضایتی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده است. این شایعات می‌گوید امباپه از شرایط فعلی پی‌اس‌جی راضی نیست و مارکا می‌گوید دست‌کم در درستی این بخش از شایعات تردیدی وجود ندارد.

 

نظر شما